dan före dan

dan före nationella prov i matematik b ;) det känns åt helvete, speciellt då jag inte klarade förra provet... nåväl, det går som det går... känns bara surt om jag inte klarar kursen, för nu känns det som att jag verkligen har ansträngt mig. nåh nåh...

dagen började i allafall med att jag vaknade av att jag hade så satans ont i halsen. gick å la mig med världens migrän å halsont men migränen var borta på morgonen. halsen var ju dock värre... nåja, nu känns det inte lika farligt nå mer men jag mår alltid som sämst på morgonen. var å duschade å slöade lite, sminkade mig å klädde på mig å gick till skolan. kom in i mattesalen å vi var 5 elever där! fan vad skönt tänkte jag, nu får man hjälp när man behöver :) tills det börja droppa in en massa elever, pojkar å syrran å sandra, fan å hans moster osvosv. så den timmen var helt onödig egentligen ;)

så kom jag hem å ringde markus å jonas å kollade var dom var, dom skulle komma till johanna å dom å hjälpa till å bära saker nu när dom ska flytta :) "konsumrestaurangen" allright, fick åka med mamma dit å så satt å tjattra lite, gunnar var också där. alltså markus fagervalls pappa ;) HAHA. gunnar är alltid lika rolig. hade massor å berätta. riktigt kul :D sen åkte vi iväg till malmarna å började bära lite kartonger å fylla på bilar å sånt, sen åkte vi till nya lägenheten å dumpade av dom där :) sen typ... åkte vi tillbaks till malmarna å åt pizza å sen körde sanna hem oss :) satt hemma å glodde ett tag tills jag kände mig lagomt uttråkad, ringde lissen å sa att jag kommer dit. gick till mammas jobb (vilket tog mig 20 minuter, 5 minuter i vanliga fall... jävla halka, jävla regn, jävla skitröv...) satt där å glodde ett tag tills mamma ringde å sa att jag skulle komma å hämta henne. kom hem sen, satt i köket å skumade med syrran, spelade lite kort å sjöng lite finsk humppa :P å nu sitter jag här å ugglar.

funderar på om jag borde duscha för att jag VET att jag inte kommer komma upp i tid imorn :P provet är ju ändå kl 8.10... usch, hemska tanke. vet inte när jag vaknat så tidigt senast. det brukar vara vid den tiden jag somnat ordentligt :P aja, jag kommer alltså vara hjärndöd hela dagen imorn! men det är smällar man får ta.

men men... man kanske borde göra något vettigt i alla fall? bränna en skiva med ASGAMMAL musik :D (vettigt å vettigt...) en till mig å en till lissen, så vi får känna oss gamla tillsammans :P

Peace.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, faktiskt. När man tänker efter, vi är ju så vana vid den tanken när vi bor på gränsen och ändå rätt hemma i finskan. Men jag tror inte att det är lika vanligt i Torneå. Men helt klart, det är som du säger, rätt coolt faktiskt :)
Kommentar på inlägg:
Jag önskar att jag kunde lova dig ett bra resultat på provet, verkligen. Men jag har inte riktigt de kunskaperna att påverka härifrån ;) Det blir vad det blir, och går det bra så är det skitbra! Inte, så är det inte hela världen - jag lovar dig.

2007-12-07 @ 11:08:10
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Anneli

Joo, nu är det kul när det väl har dragit igång. :)Bara lite stressigt. Folk är helt galna! När man ska lasta fram nygräddat bröd i skåpen.. Huh huh, hinner inte ens lasta fram dem. Slutar i stället med att man lastar direkt från plåtarna i folks påsar. Sen är vagnen redan tom..
Vad har du haft för dig? Jobbat? Shoppade du nått i Ica idag? :p

2007-12-07 @ 23:37:24
URL: http://anneli.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0