det flyter på

hej era korkskallar.

haha, jag måste bara säga att för första gången på länge så känns det som att allt flyter på hur fint som helst! go with the flow för fan :D det känns bra. hur bra som helst. jag repeterar. joo det gör jag.

jag är så satans övertrött å har varit det hela dagen å kvällen. å min camilla har kommit hem å hälsat på efter flera hundra år i spanien!! (några månader jag veeeet men...) så idag var vi å åt middag på kinastället å så fick jag höra massa skvaller. efteråt var vi till lissen en sväng å hörde ännu mer skvaller :D sen åkte camilla å jag stanna kvar å skuma ett tag tills jag fick lite panik å åkte hem, hade ju lovat mamma å dammsuga ju å hon skulle hänga mig om jag inte hade gjort det när hon kom hem från jobbet. dansa runt som en fåntratt med dammsugaren å sjöng lite ACDC. jag trivdes å fort gick det! fyfan här gåre undan :D sen kom jag upp, bädda rent i sängen å slog på datorn, kollade svensson svensson, avsnittet från lördags som jag missade... å ett avsnitt av greys. sen har jag mest surfat runt å kollat när julklapparna kommer fram osv, å allt ska nog gå som planerat :) å nu funderade jag på å sova snart faktiskt, hade tänkt rota igenom några gamla bilder imorn å kolla om jag hittar negativen till dom. framkalla lite bilder på pappa å så, kan ju förstora dom också om jag framkallar dom själv. det blir nog bra.

för övrigt så måste jag bara säga WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖUUU. inte för att jag vet varför. eller jo jag vet men jag säger inte ;) mohahahahaa. jag känner mig som ett missfall idag bara :)

å så nåt fint...

"liten flicka föll hårt, skadades allvarligt, chokerades svårt.
slutade andas, fick hjärtstillestånd,
läget var kritiskt, hon fick hjälp med en gång.
såren läkte men minnerna fanns kvar,
snart skulle hon le så som i forna dar.
flickan hade svurit, berättat för en vän
att hon alldrig skulle falla så för en pojke igen..."

godnatt.

Peace.


Kommentarer
Postat av: Charming man

Vad gillar du mest? Nyår eller jul?

2007-12-18 @ 01:00:55
URL: http://failures.blogg.se



Postat av: Lisa

Jaa det är jag, rygg ;D
Ja fifan, vi körde hårt. Lite svammel blir det ju alltid, men jofan. 47, nästa gång tar en ribba högre! ;D

2007-12-18 @ 21:30:11
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Lisa

Faktiskt! :) Men lite fniss måste det ju alltid bli, annars är det något som är fel ;D

2007-12-21 @ 07:41:09
URL: http://llllisa.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0