hjärnkontoret

återigen sitter jag här mitt på natten å har inget vettigt för mig... haha, ja herregud.

är faktiskt snart på väg å sova, tänkte bara köra en snabb uppdatering bara för å... uppdatera. har inte hänt nå mycket å lär nog inte göra det heller. snart äre jul å jag längtar efter tomten :D får se om han har nå roliga klappar åt mig :D jag tycker ju att jag faktiskt varit lite extrasnäll igår men vi får väl se om tomten håller med där... nästan alla klappar är köpta eller beställda å jag får fixa det sista på onsdag när jag får pengar. det blir nog bra :) sen är det ju bara å hoppas på att alla är nöjda :S joo...

nej nu ska jag väl borsta tanden å sova sen skulle jag tro. har ju en viss liten sally-jack-russel-mammas-bebis som kommit å hälsat på! så jag har nån å gosa med innan jag somnar ;) hihi. å hon ska vara här hela helgen!

nää gå fan å lägg dig nu idiot...

gonatt :D

Peace.

Kommentarer
Postat av: Charming man

Vad har du gjort ikväll ? ;D

2007-12-15 @ 02:20:21
URL: http://failures.blogg.se



Postat av: Lisa

Heej! Nu är jag här igen i cybervärlden! *ser mig omkring med stora ögon*
Haha, "borsta tanden" ;)
Ses imorn!

2007-12-17 @ 22:05:51
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Lukasnatasha

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2008-10-24 @ 11:25:02
URL: http://webcomnetworks.com/lukasnatasha




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0