julkänsla

hm, jag vill inte känna såhär nå mer ;( blä. jag vill inte vara osäker. men ändå är jag inte det. men ändå så... är jag det? jag är det alltså. suck!

idag ska jag hursomhelst åka å hämta pia från oulu ;D hon kommer hem över julen. lovely. annars blir väl helgen lugn skulle jag tro. jobbar lördag å söndag å på söndag ska vi spela bingolotto hos lisa :P hehe. det är en miljon år sen jag spelade bingolotto sist. hoppas på finfina vinster nu då!

fan vad häääärligt att det har snöat! det ser så mycket... juligare ut :D nu har jag verkligen fått julkänsla. WEEEIIII!!! är bara tre dagar kvar. huh, tre dagar... sen kommer tomten :D

nää nu ska jag dra mitt feta arsel till banken å betala mp3-spelaren som jag vann på tradera ;D



det blev den rosa så klart ;) men tyckte den turkosa också var rätt häftig. fanns inga turkosa till salu bara :( så det fick bli den rosa söta saken ;D haha.

have a nice day!

"I keep bleeding love..."

Peace.

Kommentarer
Postat av: Felixkjersti

Excellent site.

2009-09-11 @ 14:44:09
URL: http://felixkjersti.3steps.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0