en riktig blandning å massa svammel

mår nog snäppet bättre än vad jag gjorde när jag skrev förra inlägget. då var jag down... men nog om det. tiden flyter på som bara den, jag är 50 år snart å undrar vart livet tog vägen. har väl inte gjort så mycket egentligen, jobbat å jobbat lite till. var till övik å hälsade på sötis :) försökt umgås med folk, festat... det var väl min sommar det egentligen. men jag ska inte klaga. även om det känns som att man är ruskigt down ibland så är det bra med såna dagar. få tid å tänka liksom... äh för mycket svammel på det hela? jag bara blandar ihop allt :P

nu göra lite oboy å se nåt avsnitt av that 70's show å fundera lite på vad man ska ha på sig på lördag när det är bröllop... hmm... usch, beslutsångest. nåt hittar jag väl säkert... om inte så får jag åka å köpa ;)

jag säger bara:

zsa zsa zsu ♥

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0