ett hem i paket?

mjo... jobbat från 9 till 17 idag, slutade en timma tidigare då jag kände att jag verkligen inte orkade göra något. okej sa jani, okej sa chefen, härligt sa jag å åkte hem. sussi kom förbi å kollade på lägenheten, dom kanske tar över den efter oss vilket jag hoppas på. isåfall måste jag flytta ut så fort som möjligt för dom har ingenstans att bo, så efter hon åkte började jag packa på riktigt. fan vad ledsen jag är nu... trodde inte det skulle vara så svårt å packa ner lite saker men... jag trodde verkligen jag skulle klara av det här! jag trodde jag kunde ta hand om mig själv å en lägenhet men nej... jag är så jävla värdelös. fan vad värdelös jag känner mig just nu :'(... jag vet att jag oftast har för höga krav på mig själv å klara av saker men jag trodde verkligen... VERKLIGEN!!! nej då, nu ska jag flytta hem till mamma igen för att jag är en skithög...

jag önskar verkligen att jag skulle slippa göra det här, känna dom här känslorna å må såhär skit men nää...

å så är jag ensam...

Peace.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men Hema. Hur hade du tänkt bo ensam just nu? Alltså var det det du ville från början? För det är ju inte precis det lättaste. Både pengamässigt då du ska börja studera, men också psykiskt.. nu ska du inte vara ensa.
Varför känner du dig värdelös? Och ensam är du ju inte. Aldrig. Du kanske inte vill pussas och flirtas med mig, men du är långt ifrån ensam gumman.

2007-07-20 @ 21:18:11
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Sandra

Nåååå Hema, man blir juh lessen av att läsa det du skrivit.... För det första så är du INTE värdelös! Och för det andra så är du inte en skithög! Du ska inte nervärdera dig själv, kan förstå att saker kan verka nattsvarta men, försök blicka framåt. Allt reder sig ska du se. Kram på dej!

2007-07-21 @ 23:45:14
URL: http://sandren.blogg.se



Postat av: Anonym

välkommen till flytta-hem-till-mamma-klubben ;) känns skit men i vissa lägen är det bara enklast så, se det inte som ett misslyckande!

2007-07-22 @ 11:06:59



Postat av: Susanne

Vi har flyttat hem flera svängar. Inget fel i det men det känns jävligt jag vet.

2007-08-16 @ 08:38:45
URL: http://fess86.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0