lite tid över

men fan så tomt det är i mitt huvud. suttit här i en halvtimme å funderat på vad jag ska skriva men kommer som inte på nåt ;P

meeeen... bara för å ha nåt å göra så:

Allmänt:

Brukar du komma i tid: oftast
Vad hade du i din mun senast: ok, knepig fråga? :P skulle nog säga... vatten. 
När mår du bra: nja jag blir ofta glad av småsaker så... men när man får vara nära dom man tycker om kanske :)
När blev du fotad senast: minns inte.
Hur känner du dig nu: trött, slö... lite småfnissig? :P glad
Kan du laga mat: njae inget å skryta över :P
Vad pluggar du: ingenting för tillfället.
Vad tycker du om fötter: läbbiga
Är du smart: jag har väl mina bra stunder också :P
Vad har du på dig: min svarta adidas t-shirt å hotpants.
Är du aktiv i skolan: väldigt...
Vad saknar du: kramar å min pappa.
När och varför grät du senast: senast idag när jag å syrran hade ett stort gräl... varför? orkar inte ta det nu.
Var det pinsamt att svara på det: nepp.
Hade du en bra kväll igår: lite vild men skoj ;)
Din favoritdryck på morgonen: typ... vatten? :s
Vad ska du göra i sommar: jobba lite, umgås med folk jag tycker om... hitta på skojiga saker :)
Är du nöjd med ditt liv: har aldrig tid att fundera på det faktiskt...
Vad vill du jobba som: vet inte, kanske som socionom eller nåt annat som har med barn å ungdomar att göra.
Har du tråkigt just nu: nee inte så farligt.
Vad gör livet värt att leva: nyfikenheten om hur resten av livet kommer bli.
Vad i livet ångrar du: att jag inte hållt kontakten med vissa personer...
Är du musikalisk: kan varken sjunga bra eller spela något men lyssna det kan jag ;P
Vad lyssnar du på för musik: jävligt blandat just nu...
Kategoriserar du dig själv i någon stil: annorlunda men jävligt vanlig
Är du bortskämd: näääee?!
Är du trött: ganska... får skylla på spriten.
Vad gör du imorgon: ska sova... tvätta kläder, packa lite grejer. försöka få igång biljäveln... osv.


Din Första:

Operation: uuh var väl mina tänder när jag var liten skulle jag tro?
Första piercingen: näsan för 100 år sen.
Första bästa vän: lisa :)
Första priset: säkert nån medalj när man åkte vasaloppet som liten, haha!!
Första sporten: friidrott.
Första husdjuret: pappas hund skulle jag tro...
Första semestern: men inte fan vet väl jag.
Första konserten: var väl nå bo kaspers orkester å e-type å lite sånt :P
Första kärleken: första riktiga kärleken? skulle nog säga mattias...


Favoriter:

Filmer: som sagt... jag suger på filmtitlar... jag vet fan inte.
Program: Sex and the city ;) that 70's show.
Drink: pink panther kanske.
Kroppsdel (på kille): ah inte så ytlig. fina ögon är alltid ett + ;)
Sport: ah men det är ju så jävla olika.
Plagg: min rosa huvjacka skulle jag nog tro...
Skola: varför massa skola nu när jag har sommarlov?!
Bok: tracy lords - nattens barn var rätt bra. å böckerna om Det pojken är bra.


Just nu:

Äter du på:
ingenting faktiskt.
Dricker du: nada :P
Ska du: inte vet jag...
Väntar du: på bättre tider å fler kramar :P
Tittar du på: ciggpaketet... sugen jag blev nu :@


Vad du föredrar (motsatta könet):

Läppar eller ögon | ögon
Kramar eller kyssar | kramar som det känns nu men kyssar är ju underbara...
Kortare eller längre | jaaa är han kortare mig måste han vara typ asiat eller nåt :P
Snygg mage eller snygga armar | armar
Busig eller lydig | busig

Har du någonsin:

Kysst en främling: ja
Druckit bubblor: ne?
Brutit ett ben: nej
Rymt hemifrån: nej
Röntgats: nej?
Krossat någons hjärta: hoppas inte :s
Nobbat någon (som haft känslor för dig): njae...
Gråtit när någon dött: ok, dum fråga?`

Tror du på:

Gud: osäker
Mirakel: Ja
Aliens: nej
Magi: yepp
Himlen: jag vill tro
Tomten: jajjemän!
Sex på första träffen: jah visst.
Kyssas på första träffen: yepp.
Änglar: njae.


nej nu fan vet jag inge mer :P trött som ett as. hunden ligger på sängen på rygg å ser allmänt slampig ut :P haha. hon har sovit så nu i en timme. å jag vill flytta nu :(

Peace.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Om man ändå bara skulle ha en jobbig kund på en 8 timmars dag, det skulle vara lycka det! ;) Det är synd att kassa arbete är så förbannat enformigt! Annars skulle det juh vara kul, och om alla kunder var svensk språkiga så att man förstod de... :) Det är lite jobbigt när en finne kommer och garvar och försöker få med en och man bara:" joooooo, hehehehe ?????"
*asg*

2007-07-19 @ 23:17:05
URL: http://sandren.blogg.se



Postat av: Lisa

Nå inte är jag, du tror bara ;P

2007-07-20 @ 09:57:01
URL: http://llllisa.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0