för jag har tagit studenten...

fyfan vad jag är bra! :D fyfan vad tråkigt att jag måste fortsätta skola på hösten... haha, nåja, jag får helt enkelt skylla mig själv. jag behöver ju inte fortsätta men jag känner att jag vill ha fullständiga betyg + att jag får läsa matte med syrran så det kommer kännas lite lättare ändå :)

annars då... nja har väl inte hänt så mycket. balen har varit (den var helt okej, själva balen var lite trist med eftersläppet var snäppet roligare ;)) å så tog man ju studenten i fredags. efter att ha sovit 2,5h natten mellan torsdag å fredag så vaknade jag vid 7 för att jag skulle iväg till carita vid 8 å fixa mitt hår. hade ruskiga problem med å välja tröja på morgonen, å så trodde jag att jag hade bestämt mig att jag inte ville ha vissa tröjor som jag sen ville ha men som var smutsiga! nåja, slängde på mig kjolen å skorna å efter att jag hade gråtit lite å stressat som fan så tog jag bara på mig en tröja å åkte iväg för jag hade inte tid å tramsa mer :P kom till carita å hon började leka frisör med locktången å våran champagnefrukost startade kl. 10 å så klart så var jag där endast 5 minuter innan :P är alltid så förbannat seg. drack lite (eller mycket) champagne å bubbelvin, fotograferades med klassen, skrev i mössor osv å åkte till mamma sen med jonas, lisa å sandra. full å go redan då :) efter en timme så åkte vi med johan till folkan där vi skulle testa micarna eftersom vi skulle sjunga på avslutningen å det gick bra. avslutningen alltså, sångerna gick åt helvete. ingen visste nånting :D men det var lite småroligt ändå. sen fick vi betygen (missnöjd) å så vandra vi mot borggården å sjöng lite å så stod mamma å mina systrar å co där med en jättekul tavla (eller vad det nu heter).

nåja, sen gick vi hem å så började folk komma å så var det kväll å släktingarna åkte å kompisarna kom :D vi satt på mammas terass å blev fulla å goa å så åkte vi till krogen. vissa började fara hem tidigt å jag blev faktiskt väldigt missnöjd men bestämde mig för att det inte ska förstöra min kväll, så jag å elina festade vidare å jag var hemma kring 5 nångång. upp på lördag morgon vid 10 för att jag skulle jobba kl 11................................. ska aldrig mer festa dagen före jobb. never!

men nu orkar jag inte skriva massa skit nå mer :P ska gå å hänga upp tvätt å... diska kanske :)

Peace.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Låter som om ni haft en rolig kväll, jobbigt det där med jobbet bara! Vi hörs ikväll vännen. Kram.

2007-06-12 @ 12:39:12



Postat av: Lisa

Ja jag tyckte också det! :) Bara lite bajsilibajsigt att min pannlugg delade på sig ;P
Ja, 1000 kr fattigare... eller några såna lappar rikare :)
Oh yeah, I will! Vill du vara med på gottidagen imorn efter 16:00 (Johanna slutar då)? Frassemat, film, godis.
Du vet den där dagen vi har planerat för typ 1000000 år sedan... eller var det Tomas som tyckte att vi var korkade som planerade in sånt i förväg? Nja vet inte, du eller Tomas var det :D Men fanken, när Johanna bara har 1 godisdag i veckan så måste man planera. Hoho, livet är hårt. Själv har man oändligt med godisdagar i veckan. Finemang! ...som du brukar säga: den kan ju vara farligt- ja man kan ju få tillbaka sin kondis.
Är du på? :) Eller jobbar du?

2007-06-12 @ 13:17:10
URL: http://llllisa.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0