övertrött

ooh, jag har nog varit jobbig hela dagen... aja, dagen började med att jag vaknade vid 10 av att lisa ringde :O efter jag förstått vad som hänt så åkte jag till stan. eller ja, åkte vid 12 ;P haha. lite seg. å så kom jag utanför kontoret till haparanda bostäder å såg att dom öppna först 12.30. jaja perkele då tänkte jag, så jag stod där å såg dum ut ett tag. sen efter typ en kvart (!) kom kärringen å sa att "ojdå, var det låst HE HE, jag som suttit här inne hur länge som helst"... rövkärring tänkte jag, slösar på min dyrbara tid... ja men sen sa jag upp lägenheten så sa hon att jonas också måste ringa dit... perkele tänkte jag igen. jaja, ringde jonas å sa att han fick ringa henne å efter 10 år så fick han det gjort :P meeen... nu är det gjort iaf. har en klump i magen å det känns så obehagligt samtidigt som det känns så... bra? ja jag vet fan inte... skitsamma, less på å tänka på det :)

sen åkte vi till ikea med lisa å johanna å en tjej från lule å hennes kompis. vi käkade lunch å sen gick vi mest omkring där å såg dumma ut. eller jag såg dom ut, jag handlade ju inget :P så jag störde lisa å johanna hela tiden. haha. jag hade inte velat gå med mig själv på ikea. jag gillar inte ikea om man inte ska köpa nånting ;( nåja. sen åkte jag å johanna å lisa vidare till torne en sväng å så åkte vi till coop å ica å så var jag en snabb sväng in på mammas jobb. sen åkte vi tillbaks till johanna å kollade en film å satt mest å glodde typ. spelade lite guitar hero också men jag blev så jävla less där på slutet när jag inte klarade ace of spades alls!!! :@ kände mig dålig på allt :P men... sen kom jag på att det faktiskt finns några positiva saker med att vara dålig också:

1. ingen vill ha ens hjälp, alltså slipper man hjälpa till.

2. man lär sig mycket!

3. man har kul :P

4. alla andra känner sig bättre i ens närvaro.

5. man är ett varnande exempel.

6. ingen vill vara som en.

HAHA! aja, efter att jag suttit å funderat på det ett tag så mådde jag genast mycket bättre :P har vart å gått med sally lite å nu tänkte jag baua snart, upp å jobba imorn. BLÄ!!!!!!!!!!!!!! men sånt som måste göras, tyvärr :P

uuuuuuuuuuh, jag saknar dig... :)

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det e verkligen skönt med en ledig dag, kände verkligen att jag behövde det... ;) Vill du bli förgiftad så kan jag komma och göra din mat ;P
E ingen höjdare på det i köket... hahaha

2007-06-27 @ 11:59:47
URL: http://sandren.blogg.se



Postat av: Sandra

Nu hema, har jag läst ovanstående ;) Jag måste bara få säga så här, du e bara för cooooool :P Man skriver de bästa texterna när man e trött eller skuuumig, hehehehehehehehehe. Nu ska jag ut med gubben och broder o cruisa bil :)

2007-06-28 @ 20:27:46
URL: http://sandren.blogg.se



Postat av: Johanna

Tack Hema! Du har rätt, men det är så svårt samtidigt som jag vet att det du säger är rätt. ---<--@

2007-06-28 @ 23:22:13



Postat av: Johanna

Det skulle vara en ros i slutet, men det sket sig. :P

2007-06-28 @ 23:22:56



Postat av: Johanna

Tack så jättemycket, verkligen. Du är en riktig vän. :)

2007-06-29 @ 22:35:14



Postat av: Johanna

Om du läser detta innan du kommer så: Jag ska bara ut och promenera med Ozzy, men det är bara att du kommer förbi sen när du är klar. :) Kram

2007-07-01 @ 14:01:16
URL: http://theunsaid.blogg.se/



Postat av: Sandra

ja jag har för det mesta en snäll o fin karl men... (det finns alltid ett men!) som för alla andra kan humöret skifta ;) hihihihihihihi. Ska snart äta sedan handla sedan... ja det känns som om jag sitter i en dimma där mina armar känns ömma och benen borta, det är hårt att jobba inom ica koncernen eller hur?! :P

2007-07-02 @ 18:20:06
URL: http://sandren.blogg.se



Postat av: Sandra

okej, nu vill jag ha en uppdatering om din tripp dit bort och vad du tycker o tänker om det... om du inte vill skriva om allt ... nämn iaf nått så jag har nått o läsa! ;) Hörssssssss..... zesssssssss

2007-07-11 @ 22:44:15
URL: http://sandren.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0