long time no see

yeppyepp, var ett tag sen sist :) har väl inte hänt så mycket egentligen. syrran å markus kommer hem från frankrike imorn, usch så jag har saknat dom! ska i allafall åka med stefan å kanske danne å hämta dom från lule imorn :) yippieee ;D

annars har jag väl inte så mycket å tillägga... typ två veckor kvar till studenten. helt otroligt :) å lite stressande. men det ordnar sig!

å i fredags så var jag på arbetsintervju på ikea, dom skulle höra av sig i slutet på den här veckan å säga om man får jobbet eller inte vilket är bra så man slipper gå omkring å undra...

"is this the way it's really going down?
is this how we say goodbye?
should've known better when you came around
that you were gonna make me cry

it's breaking my heart to watch you run around
'cause I know that you're living a lie
that's okay baby 'cause in time you will find...

what goes around, goes around, goes around
comes all the way back around"

nu plugga...

Peace.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heeeej HEMI! :D Vad har du haft för dig då? Förlåt för att jag inte hört av mig, men jag har jobbat sen onsdag förra veckan, så detta är min första lediga dag, sen jobba 4 dagar igen. Men du kan ju komma förbi på en kaffe idag. :D Kramisar

2007-05-30 @ 13:52:46
URL: http://theunsaid.blogg.se/



Postat av: Mia

va söt du är! visste faktiskt inte att du saknade oss så mycket :)

2007-10-15 @ 14:40:20
URL: http://myyaaa.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0