barnvakt å 50 frågor

nu är jag hos syrran å sitter barnvakt. kom hit lite efter 19 å jag å jennifer har spelat massa spel. sen blev hon gosig å jag förstod att hon blev trött ;) så vi borstade tänderna å jag läste en bok för henne å så somnade hon. typ för en timme sen så vaknade kristoffer å skrek typ i en halvtimme. usch vad jobbigt det är när han gråter å man inte riktigt vet varför :( men jag gissar på att han hade magknip. nåväl, för å fördriva tiden lite sååå...:

1.Tre namn jag lyssnar till: kärt barn har många namn... dom som påminner om mitt förnamn å så ord som typ "korkskalle" å "segis" ;)
2. Någonting jag tycker om med mig själv: är ofta glad
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: mitt självförtroende suger
4. Detta är jag rädd för: djupa vatten å höga ställen, typ. att jag ska dö eller att nån jag älskar ska dö.
5. Tre saker jag vill varje dag: kunna känna att jag mår bra. slippa se att nån annan är ledsen å sårad. åå... sen är jag väl nöjd kanske.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: prata ryska, tänka endast på mig själv å åka skridskor 
7. Detta tycker jag om att göra: umgås med folk jag tycker om.
8. Detta vill jag göra just nu: ha sällskap å snacka massa skit :)
9. Bästa känslan: förmågan att kunna älska någon å vara älskad tillbaka
10. Värsta känslan: när man typ känner sig nere å sårad, besviken å ensam,
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: ärlighet är det viktigaste. att han får mig å må bra å att han menar det han säger. att han är pålitlig å har en massa humor :D
12. Är du kär just nu: joo
13. Jag vill gifta mig: hmm, svårt å säga faktiskt. det visar väl sig :P
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: att jag har fått en bra utbildning. fått barn. å hoppat bungyjump ;)
15. Min käraste ägodel: hmm, svår fråga. min laptop kanske :) den innehåller så mycket fakta om mig. texter, bilder, människor jag pratat med, osv.
16. Något jag vill ha i present: skulle vara grymt å få nån resa nånstans :)
17. Detta har jag på mig just nu: underkläder, mina svarta pösbrallor, ett svart linne, en grå/svart kofta å min palestinasjal :)
18. Favoritkläder: byxorna som jag har på mig å kaaaanske min rosa huvjacka.
19. Favoritdjur: hund :)
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: hmm, ofta lugna låtar.
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället (just exakt just nu i skrivandets stund): hmm... apologize med timbaland å one republic. en rocklåt som jag hör på radio rock hela tiden men vet inte vad den heter ;) den är så otroligt härlig å bra å tänkvärd men vet inte alls namnet på den... återkommer med det sen. åååå så skulle jag nog säga scorpions - no one like you.
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: jag haaaaatade historia, fattade aldrig vad vi hade för nytta av å veta vad kungarna hette på 1300-talet ;( å roligaste... fotokurs :)
23. Stjärntecken: stenbocken
24. En bok jag gillar: tracy lords  nattens barn tycker jag är helt okej.
25. En film jag gillar: jag suger på å komma ihåg filmtitlar å dessutom är jag mer en serie människa :)
27. Favoritdoft: kanske... davidoff - wave doftar ganska gott. svårt å välja :)
28. Detta äter jag gärna: det som är gott ;P
29. Dricker helst: vatten
30. Favoritgodis: så färgglatt som möjligt :P
31. Hit vill jag gärna åka på semester: italien
32. Färg på mina ögon: blå...
33. Min längd: 159,5 ;)
34. Jag tror på: mirakel
35. Jag spelar: vuxen
36. Person jag beundrar: min mamma.
37. Så här bor jag: i en trevåningsvilla med mamma, hennes sambo, lillesyrran å hennes kille. å hunden :P
38. Antal döda krukväxter i hemmet: inte nu när jag bor hemma :P
39. Det här tänder mig: pussar i nacken :P
40. Det här gör mig avtänd: äckliga finnar som stör en ute på krogen :P killar med för bra självförtroende.
41. Favoritfärg: skulle nog då säga brunt å svart ;)
42. Favoritcitat: orkar inte tänka.
43. En hemlighet jag vet: massa :)
44. Bästa present jag fått: har aldrig fått dåliga presenter ;)
45. Senast köpta skiva: eeeeeeh... pass som fan...
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: inget egentligen.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: typ allt.
48. Udda förmåga/egenskap: sanndrömmer ibland å kan ibland känna att saker å ting ska hända innan dom händer på riktigt.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: trivs som människa ;D
50. Jag utmanar: pass.

nu ska jag... göra nåt annat :P

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sandra

okej hema, nu vet man mer om dig ;) :P Att läsa såna här saker är roligt och intressant, men de är oftast inte lika roliga att fylla i, då de tar lång tid... :) Okej nu ska vi inte vara pessimistiska hehehe som sagt, nu vet jag mer om dig :) kram

2007-11-25 @ 13:12:43
URL: http://sandren.blogg.se



Postat av: Sandra

Tackar så mycket gumman! Kramisar!

2007-11-27 @ 12:08:02
URL: http://sandren.blogg.se



Postat av: Lisa

Haha ;) Men om du inte strosar själv så hittar jag skvallertidningar som du kan läsa ;D

2007-11-27 @ 22:54:05
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Jacobseline

Great site and interesting informations. THX!

2008-09-23 @ 12:28:32
URL: http://jacobseline.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0