19 and life to go

yeppyepp... nybadad å trött är jag. haft inventering på jobbet idag. joo juste, jag har fått jobb :P på erätukku i stan. helt okej, helt bra, osv. slitet som fan å inventera men det gick rätt fort :)

fått flyttat klart i går också. ska väl dit å städa litegrann imorn, tänkte man skulle lämna in nyckeln på torsdag eller fredag. varit nykter i helg. på tal om ïngenting :P kändes bra.

nu sitter jag här i källaren me min laptop i famnen å funderar på vad fan som kommer hända nu egentligen. inte om jag ska sova eller inte, utan vart jag ska ta vägen? jag har ingen aning... å här vill jag ju inte bo. suck... snacka om å känna sig ensam å övergiven ibland... jag är förvirrad som fan. blä.

hjälp mig,
hjälp mig hitta ut.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Daniel Andersson

Hej!
Jag undrar om du skulle villja vara intresserad av att byta länk med oss på KändisSkvaller? Vi har över 1000 besökare varje dag och det ger dig lite extra trafik från oss.
Är du intresserad skicka ett mejl till [email protected] så hör vi av oss!
Mvh
Danne
www.kandisskvaller.com

2007-09-26 @ 00:27:57
URL: http://www.kandisskvaller.com



Postat av: Lisa

Även då du sa att det skulle bli skönt att flytta hem igen, kände jag att det inte var riktigt allt du hade att säga. Absolut, pengar över till annat du inte kunnat använda till förr, och det är jättebra, du förtjänar att unna dig det ena och det andra. Det jag var orolig över var hur du Egentligen kände. För någonting var fel, och nu vet jag.
Det kan kännas väldigt förvirrande, och jobbigt, kanske till och med som ett misslyckande. Men genom alla hinder i livet tar du med någonting, någonting du ser i dig själv med blotta ögat, eller någonting som skyddar dig när du minst anar det. Att leva är att lära. Varje dag mer eller mindre. Och när du känner dig redo och klar så vet du vart du ska här näst. Du kommer inte längre tveka. Just nu kanske du behöver en kort mellanlandning mitt i din långa resa. Och det är som sagt inte fel, mest troligen precis tvärtom.
Men vi finns här. Jag finns här. Jag håller dig i handen.

2007-09-26 @ 08:22:18
URL: http://llllisa.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0