frågor å svar

är småtrött så jag orkar inte blogga ordentligt :P

Namn: ja tack.
Födelsedag: 19:e januari
Hemstad: haparanda
Ögonfärg: blå
Hårfärg: mellanbrun
Stjärntecken: stenbocken
Skostorlek: 38/39

Hur gammal är du om fem år? 25........
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?  många :P familjen å flickorna.
Hur lång är du? 159,5!!
Vilken är den senaste filmen du sett? sitter just nu å ser på canal+ på "just my luck" me lindsay lohan :P
Vem ringde du senast? nina
Vem ringde dig senast? håkan
Föredrar du att ringa eller skicka sms? det är olika, ibland känner jag inte för å prata å då är det lättare med sms :)
När såg du senast din mamma? några timmar sen.

När vaknade du i dag? vid 9.
Vilken är din favoritplats? nån plats där jag kan slappna av å bara vara :)
Vilken plats föredrar du minst? hmm, orkar inte fundera.
Var tror du att du befinner dig om tio år? nånstans i sverige å har bra jobb å barn ;)
Vad skrämde dig om natten som barn? alltså jag minns inte riktigt... var nog kanske inte så jätterädd för nånting?
Vad fick dig verkligen att skratta senast? skrattar rätt mycke varje dag så lite svårt å säga :P men kristoffer ikväll tror jag.

Hur stor är din säng? 160 bred.
Har du stationär eller bärbar dator? båda. bärbar just nu.
Sover du med eller utan kläder? beror på vad jag känner för :)
Hur många kuddar har du i sängen? 3 :)
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? när? :P
Är du social? nog är jag väl :P
Vilken är din favoritglass? choklaaaaaaaad
Tycker du om kaffe? gott ibland :P

Vad dricker du till frukost? vatten eller typ juice.
Kan du spela poker? joodå :D
Tycker du om att mysa/kela? min favvohobby ju ;P
Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? huuuu, känner å känner, vet några.

Kan du några andra språk än svenska? finska å engelska.
Har du någonsin åkt ambulans? joo
Äger du dyrbara smycken? nja kanske inte så dyrbara pengamässigt men har pappas förlovningsring som betyder mycke för mig :)
Vad har du närmast dig just nu som är rött? dumle choklad :P

Kan du byta olja på bilen? mja, fylla på kan jag, allt annat ska jag låta bli å röra i :P
Vilken var den senaste boken du läste? gömda av liza marklund fortfarande :P jaaa jag är seg som fan... borde ta itu med det där också :P
Läser du dagstidningen? på nätet :)
Prenumerera du på någon veckotidning? nepp.
Dansar du i bilen? lite smått
När var du i kyrkan senast? uh... i somras när det var bröllop?

Är dina föräldrar skilda: alltså jag är lite osäker på vad det kallas?...
Skor i dag: mina svarta streetskor som vanligt :P
Mål för året: gå ner lite i vikt, jobba som ett psyk hela sommaren å förhoppningsvis komma in på universitet. 
Det första du tänker på när du vaknar: hmm vet inte, ligger väl å funderar på om jag ännu är trött, dvs om jag ska sova vidare :P annars kollar jag på klockan.
Piercings: öronen å läppen just nu.
Tatueringar: joo, en.

Favorit...
mat: allt som är gott :P
Sport: säger väl pump å simning just nu.
Godis: plockgodis, gott & blandat ;P
Låt: one republic - stop and stare spelas rätt mycke nu :P
Helgdag: helg är ju alltid helg ;)
Årstid: sommar!!!!!!

Senast du...
Skrattade: började tänka på en ful grej nyss å skrattade lite högt för mig själv här i min ensamhet :P
Grät: huu... nån dag sen säkert.
Kollade på film: nu.
Drog ett skämt: jaah inte vet jag riktigt.
Sjöng en sång: nyss.

Just nu...
Vad ser man utanför ditt fönster: jaa jag är inte hemma just nu men utanför syrrans fönster ser man snö å en altan å en äng
Lyssnar du på musik nu: nepp.
Vad har du på dig: håkans t-shirt å mina träningsbyxor å min sjal :P
Vad är det på din musmatta: bärbart...

Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol: joo.
Shoppat: mja inte sådär extremshopping men nånting smått, jaa.
Skejtat: hell no, orkar inte bryta benet.
Bakat: hmm tror inte det...
Motionerat: försökt :)
Solat: senast igår.
Pussats med någon: hmm ett tag sen nu :(
Pratat i telefonen mera än i 60min: joo.

Vem...
Kan du lita på: alltså det där är knepigt...
Vet allt om dig: eeh ja svårt å säga :P
Längtar du efter: söti ♥

neeh nu ska jag... hämta lite vatten å kolla om det kommer nåt vettigt på tävän :P

Peace.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaa jag vet, är supernöjd! :)

2008-04-07 @ 07:24:14
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Sandra

"Vad har du på dig: håkans t-shirt å mina träningsbyxor å min sjal :P" - Håkans t-shirt, mååååh vad sött! :D Ses ikväll gumman!

2008-04-07 @ 16:32:06
URL: http://sandren.blogg.se



Postat av: Sandra

Jag ställer alltid upp om det är nått! Bara så du vet. Ingen fråga eller tanke är dum oavsett vad det handlar om! Kraam

2008-04-08 @ 13:56:10
URL: http://sandren.blogg.se



Postat av: Mia

mää varastan tän sulta sitte :D hihhi

2008-04-11 @ 11:19:42
URL: http://myyaaa.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0