kortis

hej era korkskallar.

trött är man igen ;) jag är så less så jag skjuter mig själv snart :P

hursomhelst... igår var jag, lisa å stefan å åkte i pulkbacken på stranden å jag vet fan inte när jag skrattat så mycket sist. haha, herregud. det var så roligt å jag förstår inte varför vi bara gör det en gång per år :D nåväl. bilder kommer senare. efter vi funderat på vad vi ska hitta på sen så kom lisa med den brillianta idéen om att vi skulle åka till torneå å hon skulle bjuda på glass. handlade å åkte iväg å parka på pissinfo å satt i bilen medans solen gassa på, fyfan vad härligt det var! solbrillor + glass = sommar. efter det... vad gjorde vi sen? *kortslutning* ja sen åkte vi till morsan å tog fram lite stolar å satt å gassa lite mer. åkte iväg till bilskadeverkstan å hämta laddaren till bilbatteriet, var på max å käka, körde hem folket. kom hem, duschade en snabbis, åkte iväg till johanna å fika för hon fyllde år ;D sen ringde johan efter ett tag att han å hans bror var i stan, om jag skulle komma å säga hej. vi var till oss å koppla i den där laddaren för jag hade ju lyckats spränga hela bilen annars, åkte iväg till lisa en sväng, å så var vi till kemi å cruisa :P fattar inte varför vi åkte dit men... aja, johan blev rädd när det bara var massa finnar överallt så vi åkte tillbaks till stan. åkte runt ett tag å sen körde dom hem mig :)

nu sitter jag här å ugglar å har ingen aning om vad fan jag ska göra. får snart gå å kolla till om det där batteriet har ladda, å sen ska jag starta min bil!!! :D min, min bil. haha. stackars bettan som fått stå hela långa vintern bara för att ägaren varit snål :( nåja.

fan, att det finns så mycket man vill göra här i livet...

känns bara som att man ser sig själv i en stulen spegel hela tiden. bara nån annan också kunde se det.

hitta på nå vettigt? ja tack.

Peace.

---

nu har jag snott några bilder från lissen ;)

jag fick skrattattack    lisa i backen ;D          lisa ;)                             lissen å jag
        

jag dog :P                    lisa åkte på mig :P     stefaaaan!                   jag å lisa på tefat
        

haha, ja herregud...

Peace.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha neej jag skaa inte ta bort deeen :D
Fick du startat Bettan nånting då? :)

2008-04-20 @ 18:45:01
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Anonym

Saknade PT på pumpen..

2008-04-21 @ 20:56:09




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0