finlir x 2

sååå... då var det söndag igen :) nästa helg jobbar jag hela helgen, helgen efter det fyller lisa år å helgen efter det så jobbar jag också. sen är det väl påsk typ eller något. HUH, snart ett år sen vi tog studenten. det är helt sjukt!

hursomheeeelst... i fredags var vi hos sandra med tjejorna å hade lite babbelkväll ;) det var hur skoj som helst. kollade let's dance å pratade om allt mellan himmel och jord. sen vid... ett nångång? raggade jag å lisa skjuss från korpi å chaufför hem ;) lisa hade kanske... 10 meter hem men hon skulle köras hem ändå! sen var det min tur. skönt å inte behöva gå, det var ju så jääääääkla kallt ute. anyway... vaknade på lördagmorgon trött som en gris. hungrig som aldrig förr. jag var verkligen hungrig å visste inte vad det var för konstig känsla jag kände för... ja, det var helt skumt. kom på det då på natten innan jag skulle sova men var alldeles för lat för å gå å äta nåt... åkte iväg med mamma till ica å så kom jag hem, gjorde käk, alla åt å så gick jag å duscha sen. gick över till nyström å ruotimaa å när jag kom in i lägenheten så såg jag att dom hade lan :P suuuck! for iväg därifrån med johan på en gång, han skulle äta. sen snurrade vi ett tag på stan å så åkte jag hem å åkte iväg till carita sen. skulle ta nån grogg där å så blev det också :) sen tog hon fram sina piercingssmycken å jag lånade en stav av henne till läppen.



det känns helskumt å ha stav där igen! har ju haft ring i... ja jag vet inte hur många år. lär ju inte kunna ha kvar den länge då det känns som att den sliter på tänderna hela tiden :( synd.

kommer väl komma upp lite bilder senare på min pixbox från helgen :) nu ska jag äta lite.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja det var jättehärligt :)
Jaa, bilder bilder :D Den här gången var jag snabbt uppe med dem. Bara för att du tjatar så ;D

2008-02-24 @ 17:21:42
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Mia

jag håller precis på och sätta in :)it will just take a second! :D

2008-02-24 @ 18:15:41
URL: http://myyaaa.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0