söndag

helvete, söndag igen. tiden kanske går ganska fort ändå :D

nåja, hursomhelst. förra helgen var vi ju ut å fira min å systers födelsedag :) först va vi ut på stan, jag, lillesyrran, lisa å sandra å sen åkte jag iväg till nina å hjälpte henne duka fram å skära grönsaker osvosv eftersom vi skulle äta tacos ;) muuums. gott var det! sen var det efterrätt, marängtårta... helvete vad det var nice också. men nina har rätt, den smakar ännu godare dagen efter :P haha. sen blev det party lite smått, bra musik å sprit :P efter vi ätit så kom lisa, sandra å sara dit å umgicks med oss. sjöng lite singstar (oh my god...) å spela vomit! tills det var dags för mig å tjejorna å dra ut på krogen en sväng. vi kände oss för snåla för umppari då det kosta in 120 kr. så vi beslutade oss för att betala 20kr å gå in på paradise istället! eller det heter ju inte paradise utan nelson's eller nåt sånt. eller vad fan heter det :/ jaja whatever, dom hade byggt om där så det fanns inge dansgolv å jag som var jätte danssugen :( nåväl, vi satt där på sofforna några timmar, drog lite tequila, drack nån whiterussian å så fick jag en superdrink som folket hade köpt åt mig ;) mmmmmh, den var jävligt god! sen... vad hände sen :/ *kortslutning* jaah efter nån timme så beslutade vi oss för å åka hem, lisa å sandra till kalles, sara hem till sig å sen körde emil å robin mig till nina å därifrån åkte vi hem efter nån timme. så det var det! bilder finns på min lunar ;P

igår så hade fredde å jocke inflyttningsfest så då var det utgång igen. var först inte meningen att vi skulle ut på krogen alls men när jag väl kom dit i mina lantis kläder så hade dom bestämt sig för å fara ut ändå :P nåja, jag gick hem igen å bytte om å fixa till håret lite å så, å sen promenerade jag tillbaks till dom. efter nån grogg så åkte jag, fredde å jocke till umppari å där var det smockat som vanligt. men det var faktiskt helt kul ändå, träffade många jag inte träffat på länge, syrrans kompisar som fyllt 18, folk man känner lite bättre å nya människor :D hade ju lika gärna kunnat stanna hemma känner jag nu, men men... nåja, lite före två föreslog jocke att vi skulle ta taxi till kalles å det gjorde vi. jocke åt å sen träffade vi johan där å han körde hem oss :D jag pratade lite i telefon innan jag somnade medans jag kollade på two and a half men :)

ikväll blir det volleyboll! :D weee, roligt!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var skit kul med badminton! :) Nu väntar jag bara på att nån av er hör av er så kan vi leka! jippie! hehehe

2008-02-04 @ 16:53:51
URL: http://sandren.blogg.se



Postat av: Vegardmariann

Great site and interesting informations. THX!

2009-03-11 @ 11:05:17
URL: http://vegardmariann.myblog.de




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0