tankspridd

oh, då hade jag ju återigen ett hjärnkontor i min säng förra natten innan jag skulle sova. det är så mycke tankar kring universitetet å det just nu, flytten, studielån osv. å så blev jag orolig för att jag inte kommer klara av det :( (såklart...) samtidigt så VET jag att det är nåt jag verkligen, verkligen vill göra men ändå så... känns det som att det är så mycket som jag inte klarat av å göra på sistone så jag kan lika väl sabba allting. å sen började jag räkna ihop poängen från mina gymnasiebetyg å jag tyckte inte det såg direkt bra ut, så jag blev orolig över att jag inte kommer in å aldrig kommer härifrån. men ändå vill jag inte använda det som flykt. suck. jag vet inte :/ det skulle vara så skönt å komma in men samtidigt en jävligt stor smäll rakt på käften om jag inte skulle komma in. å jaaa, jag VET att man inte vet förrän man chansar men fan... jag vet inte.

förhoppningsvis är det här min sista sommar här :) det känns skrämmande å säga... men jag hoppas det. nu drar jag på riktigt :) känns sorgligt å skrämmande samtidigt som det bubblar i min mage av lycka, å jag är så nervös å spänd å förväntansfull å det känns så härligt! snälla, låt nu allt gå som jag vill. bara den här gången.

äh, nu blir det å laga nå mat innan bodypumpen ikväll. känner mig otroligt seg i hela kroppen å det känns som förkylning. så länge det bara är förkylning så... mammas sambo hade fått feber idag. ska hålla mig låååångt borta från honom. känns som att jag inte har tid eller råd å bli sjuk nu.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Allting ordnar sig. Förr eller senare. Och du gör inget du inte vill, det vet jag.

2008-02-25 @ 21:55:52
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Anonym

IIHHHhhh, vad spännande! Söka in och inte veta om.... Bara så du vet - jag kom inte in, varken på första elr andra intagningen, MEN sen plötsligt så ringde de dagen innan och frågade om ff var intresserad!

2008-03-01 @ 14:27:54



Postat av: Myah

anonym: fan vad kuuuuuul :D jaa jag hoppas allt går bra :)

2008-03-02 @ 22:35:45




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0