2008

oooh, jag har varit lite seg på uppdateringsfronten på sistone... beror nog mest på att jag inte haft nånting å skriva :P har börjat flera gånger men märkt att det står still i huvet. tomt. empty. allt är borta. yeaaah.

annars då? julen kom å julen gick, julafton firade jag tillsammans med familjen, juldagen var jag ut med systrarna å stefan, annandagen var lugn... annars bara jobbat mellandagarna å så på nyår var jag chaufför åt buspojkarna. en tidig kväll enligt men men hey, jag klagar inte ;) onsdagen efter nyår åkte jag iväg till ö-vik å kom hem i söndags :) känns skumt å ha varit borta nästan två veckor men samtidigt känns det skumt å vara hemma igen? :S det var hursomhelst jättemys å vara där å hoppas på att kunna åka ner snart igen :)

ja, sen fyller jag ju gammal hagga på lördag också. blir lite fika å sånt då, får väl se hur många som kommer ;P blir fest sen helgen efter när syrran fyller 30. kommer ju iofs inte ha någon egen fest men... det kvittar. hade jag haft råd så hade jag farit ut på lördag men säger plånkan nej så betyder det nej ;) dessutom så blir det alltid skit när man är ute den dagen man fyller år... undrar varför? man kanske förväntar sig för mycket eller något? ja jag vet då inte...

jag skulle ha varit ledig hela månaden egentligen men chefen ringde mig i morse å frågade om jag skulle kunna tänka mig å jobba lite i slutet på månaden/i början på februari. klart som fasen säger jag. känns lite bättre nu, vet man ju att man inte kommer vara helt bankrutt några månader framöver :P

idag kom jennifer å väckte mig på morgonen "det är dags å stiga upp nu!!!" jojo mumlar jag å somnar om nån minut... sen märker jag att dom gapar så mycket där nere så det är ingen idé å försöka somna om nå mer :P sååå jag klär på mig å går ner å äter frukost. å det är så svårt å kunna tänka sig att hon varit så sjuk att hon inte ens kunnat prata, att hon inte ens kunnat gå. det känns så hemsk å det gör så ont i hjärtat :( jag är bara så lycklig över att hon mår så mycket bättre.



dom två är mitt allt här i livet ♥

nu har jag fått beställt en kamera till lillesyrran också, får väl se om den hinner komma innan helgen :) 3-4 dagar stod det men hoppas på att den hinner komma då. jag vill ha massa pengar i födelsedagspresent så jag kan köpa mig en ny telefon. är så jävla less på den där, den funkar när den själv vill. grrrrr.... har inte bestämt mig för vad jag vill ha för nån men jag brukar hitta en rätt fort när jag väl söker ;) nej men... det är det jag önskar mig hursomhelst.

oh, ett nytt år. hoppas på att det här året kommer bli bättre än det förra. jag är så less på å älta massa gammal skit. jag vill bara kunna släppa det, kunna njuta av livet å göra sånt som jag känner att jag vill göra. jag känner att jag... jag tror jag skulle behöva komma bort från den här stan för å kunna starta om på nytt. jag tror det är det jag behöver faktiskt. å det känns som att jag verkligen vill bort härifrån. å nu känns det rätt. det känns så rätt. så när jag är helt hundra på vad jag ska göra så gör jag det. jag tvekar inte en sekund! fan vad härligt :D nu gäller det bara å kunna bestämma mig för vad jag vill göra. jag sjunger som miss li: I gotta leave my troubles behind!

nej, nu blir det dusch å sen blir det lite småshopping på stan, måste ju kolla om jag hittar nåt kul för presentkorten jag fick i julklapp ;) hihi.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jasså en ny telefon du! Jag skulle också behöva en :/ Bra att du fick jobba lite under den här månaden iaf!! :)

2008-01-16 @ 19:01:13
URL: http://myyaaa.blogg.se



Postat av: Lisa

JA!! Bara vi håller humöret och gnistan uppe för allt vad kvällen har att ge, stöter vi på motgångar så vrider vi det positivt! :)
Ses imorn gulledu! Och jag lovar, jag ska inte försova mig igen, jag lovar om du..hrm.. ni lovar ;)

2008-01-17 @ 16:23:58
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Lisa

Jättejättesynd att det inte blev som planerat. Tyckte att det var en trevlig tripp sist. Nå, det får bli en annan gång kanske :)
Men.. ses ikväll i alla fall! :)

2008-01-18 @ 15:37:57
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Lisa

Grattiiiis vännen min! Pussidipuss!

2008-01-19 @ 00:08:01
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Sandra

Jag måste juh gratta här oxå :D GRATTIS!!!!!!!!!!!! hehehe kramkramkramkramkram... osv... ;)

2008-01-19 @ 12:33:08
URL: http://sandren.blogg.se



Postat av: Tiniushanne

Really great site man!!

2009-10-06 @ 09:37:51
URL: http://tiniushanne.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0