onödigt

tänkte bara passa på å köra en snabb uppdatering, är på jobbet å det är lite kunder å jag är uttråkad. eller nåt.

egentligen har det väl inte hänt så mycket heller, vet fortfarande inte var jag har mig själv å var jag har människorna omkring mig. jag orkar inte hålla på å springa omkring å leka fjortis när jag är 20 år å en vuxen människa. det finns så många som jag bara vill skrika "VÄX UPP!!!" till, men men... jag sitter brevid å kollar på dom istället, å skrattar som fan, för att dom gör bort sig helt totalt ;)

så, nu har jag fått säga mitt :P back to work.

hoppas alla får en fin midsommar! här skulle det visst regna, men utebastu å grillning kanske tröstar lite. hihi.

Peace.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Maten var SWEEET! :) Kram på dejj sötnöt!

2008-06-20 @ 20:32:53




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0