inre styrka

jag tror jag har tappat bort min inre styrka, har ni sett den? jag är inte den som brukar ge upp men dom senaste veckorna har känts så förbannat tuffa. jag försöker hitta meningen med att vara här, med att orka fortsätta, med att sakna min familj varje dag... jag känner ju att jag har valt rätt, men är det verkligen värt allt det här? när vet man har man fått nog? å om man ger 100% men ändå misslyckas, vad betyder det?

att jag inte kunde besöka pappas grav i söndags, på hans 50-årsdag, kändes jättetufft. att allt känns så förbannad tufft nu! jag blir så jävla arg. varför ska livet vara så jävla orättvist vissa gånger?! vem fan bestämde att det var just min pappas tur å försvinna?!! varför just HAN? fan, vad ledsen jag blir... å det är så jobbigt å vara ledsen när man är själv...



nu ska jag bara... gå å lägga mig å sova i en vecka...

Peace.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har inte tappat din inre styrka, den finns där! Du klarar allt gumman! Oroa dig inte! Kram

2008-11-04 @ 13:05:39



Postat av: Sofia

Okey men nog kommer du klara det! :) Jag förstår ibland vill man bara kasta in handduken men nog kommer du fixa det, va kul att du börjat känna nytt folk som man inte är helt ensam. Du e ju modig som ens flyttade jag är ju den som är skrajare än tuppen själv ;P

2008-11-05 @ 07:51:48
URL: http://sofia-helena.blogspot.com



Postat av: Sandra F

Jag vet att det känns tufft nu, men jag ser din inre styrka, precis som jag ser allt annat du vet ;) jag ser igenom människor ganska så väl :) Det är jobbigt, livet är jobbigt, mestadels iaf och man frågar sig många gånger varför just jag? varför ska allt hända mig? vad är meningen med allt? men det spelar ingen roll för vi kommer aldrig få nåt svar på varför vissa saker händer, bad things happen to good people, så är det och det är fanimej orättvist. Men jag vet att du är stark och att du kommer ta dig igenom den här perioden, du ska se att det lättar snart, alla ifrågasätter vi våra val men det är först efteråt som vi kan veta om vi valde rätt :D jag tror att du valt rätt men det är bara du som vet vad som är bäst för dig! :D

Kramkram

2008-11-05 @ 10:54:21
URL: http://isntitironic.blogg.se/



Postat av: Systeri

Men gumman var inte så ledsen.. du är inte ensam jag finns här, det e bara o lyfta luren o ringa, så känns allt mycket bättre, förhoppningsvis. Jag var faktiskt inte heller till graven i söndags men tankarna fanns ju hos honom. tände istället ljus hemma o mindes dem roliga stunderna. Saknar dig här hemma men kämpa på, du klarar det. life is shit sometimes.. det e bara o bita ihop.

kramar i massor från ninnu och kidsen och gubben

2008-11-05 @ 20:15:30



Postat av: Anonym

tack syster!

2008-11-07 @ 23:38:50




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0