kramfors

oh yeah... snart är lördagen slut. fatta snabbt tiden går :/ jag fyller 21 snart. hell...

idag vakna jag vid... halv åtta typ. vi skulle åka till kramfors vid halv nio :P eller madlie å hennes karl kom å hämta mig å sen åkte vi till åmynnet till sandrew å tog hennes bil till kramfors. gick runt på dollarstore i några timmar, va å åt på nå ställe, va in på systemet (eller sandra var) å sen åkte vi iväg. va väl hemma typ... nångång. fan vilken jävla håla.
citerar madde: "tänk om nån som aldrig vart till sverige förut skulle besöka kramfors som första stad... dom skulle ju tro det är polen!" haha :D

kom hem å frös ändå in i benmärgen kändes det som. la mig på soffan me två täcken å en filt :P sov en timme å vakna av att jag höll på å svettas bort. skitkul... småfebrig å förkyld la jag mig på soffan igen å har kolla nån skiva av sex and the city. försökte trycka i mig lite av gårdagens tacos men det gick inge vidare. har inge energi :P helt jävla waisted.

kanske man ska ta en iskall dusch å lägga sig i en nybäddat säng... mmm... inte för att jag är trött eller så men... ja jag vette fan.

ge mig energi!!!!!!!! fan va länge jag ska sova imorn. oh yeaaaah...

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0