julkänsla på hög nivå

SNART ÄRE JUUUUL!!!! :D fan vad kul! härligt, härligt. *uppspelt* satan vad gott med julmust! får mig å längta efter julmaten ännu mer. å tomten. å klapparna. å familjen. myyys!

å trött som en åsna är jag idag. känns som att jag sovit tre timmar i natt å varit i farten hela dagen. iofs så har jag sovit typ tre timmar i natt å varit i farten hela dagen, så kanske beror på det, vad vet jag. idag hade vi först en föreläsning om barns grundläggande behov/identitet å utsatthet å det gick väl som det gick, va så jävla övertrött så några skrattattacker bubblade fram också. sen hade vi en kort lunch, den var på endast tre timmar. hinner inte göra så mycket under den tiden. så jag, sandra, madde å vladimir trängde in oss i sandras röda faran å åkte iväg till... vad heter det där stället dit vi var? anyway, var till skokanonen å ö&b, sen rusta där jag köpte lite julgrejs å sånt å till sist willys där vi handlade MAAAAT!!! :D känns bra å kunna ha nåt annat på frukostmackan än smör ;) jävla skitliv. sen åkte vi iväg till skolan å hade en föreläsning om kriminalitet å det var intressant.

imorn blire en föreläsning om kriminalitet mellan 8-10 (hellday...) sen ska vi iväg å handla lite lax å alkohol för vi ska äta middag hos mr. mikael imorn å sen blire utgång :) 13 börjar vi igen å har en föreläsning om barn me särskilda behov. hoh, långa dagar när det är flera timmars pauser ;( men men... efter vi slutat så åker vi till madde å fixar oss å sen åker vi in till stan å börjar med maten å groggandet ;) kommer gå illa för finnen imorn, har varit full en gång på tre månder. voi voi.

sen har jag en julklappslista åt tomten...

kära tomten. jag har varit snäll i år. dom flesta dagarna i allafall. jag har försökt att låta bli å ljuga å jag har inte gjort bort mig i fyllan många gånger. här kommer min önskelista!


cash... man behöver alltid cash.

OBH Nordica Björn Axen Tools - volumaster. gör tråkigt hår lite roligare ;)
- Bosch PHA2661 locktång. lisa, var det den här du hade?! *ropar till haparanda* iaf, lisa hade en bosch locktång å mitt hår blev sååååå fint med den!!! hon kom inte ihåg vad den hette men den här var den enda jag hittade, är det inte samma lär den vara bra ändå :)
- britney spears doft, midnight fantasy. har alltid velat ha den men har varit för snål för å köpa ;)
- presentkort! tråkigt att ge, men kul att få. IKEAgina tricot, H&Mindiska, hemtex, elgiganten osv, ni vet vad jag menar ;)
- en digitalkamera :) dyyyrt som fan jag vet, men nu är det min lista å jag får önska mig vad jag vill :P eller att bli sponsrad till en digitalkamera duger också.
- en ny klocka ;) älskar klockor. ett sånt me brett band å så ska den va lite cool sådär. u know.

eeh... kommer inte på nåt mer som jag vill ha just nu :P men återkommer säkert senare ;)

nu blire duschen å sängen... mmm, sova... natti!

Peace.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaa precis den där har jag :) Du inte bara kan locka håret sådär som jag gjorde på dig, massa annat kul :D

Pouuuss

2008-11-25 @ 23:40:40
URL: http://llllisa.blogg.se/



Postat av: Sofia

Jodå det var jag som skrev :) Nej har inte sett att hon skaffat sig en :P

2008-11-26 @ 00:59:21



Postat av: Sandra F

Haha Midnight Fantasy! Du får inte gå runt å lukta så gott som jag göra, blir förmycket konkurrens då! :P Men håller med den luktar såååå gott! :D en anna va smart å köpte den på taxfree :P

2008-11-27 @ 10:12:02



Postat av: Mia

Men smartie det är ju den där mitnight fantasy jag fick av Pia förra året :)hihi

2008-12-03 @ 22:18:41
URL: http://myyaaa.blogg.se/



Postat av: Mia

fattar inte varför mina kommentarer inte syns eller är jag bara helt konstig :S

2008-12-03 @ 22:19:25
URL: http://myyaaa.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0