andra veckan

oh. söndag redan!!! fan så tiden går fort. jag har myst hela helgen å det har varit lovely. imorn ska vi åka på internat med klassen å sova över där, kommer hem på tisdag eftermiddag. hmm, känner inte alls för å fara iväg, vet inte riktigt varför. jag brukar tycka sånt här är skitkul, olika lekar osv. men tror det är för att det är okända människor å okänt ställe, är första gången jag åker iväg helt själv med en jävla massa människor som jag inte vet nånting om. eller... jag vet inte, kanske jag är lite töntig trots allt ;) haha.

nu har jag köpt mig en begagnad tv också så man har nåt å glo på. lånade två säsonger prison break av håkan så jag ska sitta å nöta lite :P va å inhandla en ny dvd också så nu matchar den tvn ;) nu fattas det ju bara att allt slutar funka, å med min otur så är det väl inte så jävla konstigt. eller så ska jag gå å koppla in nånting å tappar tvn i golvet. eller trampar på dvd-spelaren. eller nåt annat klantigt. fattas bara... v-rumsbord måste jag ännu köpa, är så jävla tomt här. men det får bli sen när jag fått tillbaka bilen igen, är lite bökigt å börja åka runt me buss... jaa, om jag nu nångång får bilen. om den är värd å rädda. har inte hört nånting om den så får se. men däremot hörde jag att jag hade fått en helvetes mysig räkning från bärgaren... tur man är gjord av pengar! det doftar ironi...

sen måste jag bara säga till alla er som är less på era liv eller känner att allt bara går åt helvete hela tiden; FLYTTA!!! det finns ingen bättre känsla än den här känslan! byt stad, utforska nya platser å prata me nya människor, det känns så jävla bra så jag undrar varför jag inte gjort det här redan för 100 år sen typ. jag undrade tidigare vad det var som fick mig å bli negativ å sur hela tiden, men nu har jag kommit på det :) för första gången på länge så känner jag mig lycklig, på riktigt. jag behövde bara komma bort till något som bara är mitt!!! ett helt nytt ställe med nya ansikten å roliga platser. love, love, love!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag ryser i hårbotten vännen. Jag är jättejätteglad för din skull, att du känner den lyckan du gör!

Tänker mycket på dig sweetypie!

2008-09-08 @ 17:37:58
URL: http://llllisa.blogg.se/



Postat av: Sandra

Det är roligt att läsa att du mår bra och är lycklig, varje människa förtjänar att vara lycklig!



Hoppas att din tripp med klassen var rolig! :D



Nu får du vara noga med uppdateringar så att man vet vad som händer med dig, sen så kanske vi "ses" på msn oxå? :P



Krami!

2008-09-09 @ 14:56:57



Postat av: Tezzan

Vad roligt att du vill prova mitt recept på köttfärssoppa! Hör gärna av dig igen så jag får veta vad du tycker om den :)

2008-09-10 @ 12:49:46
URL: http://herbatezzan.blogg.se/



Postat av: camilla

oj va kul att du trivs dar!!! :DDD

ja na det e vell inte sa mycket nytt har, jobbar som ett svin sa hinner inte me sa mycket annat.. inte vart in pa natet ens pa over en vecka typ... :D

2008-09-10 @ 22:01:52
URL: http://guparubio.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0