ett avbrott

uh, tog ett avbrott från pluggandet för å blogga å se på liiiite top model ;) den här dagen har varit så otroligt jävla seg med lite halsont å ruskig huvudvärk. föreläsningen idag var ganska intressant men jag var tyvärr alldeles fööör trött för å orka hänga med 100%. grupprocesser handlade den om iallafall. det är sjukt hur många olika grupper det finns å att alla människor har en viss roll i en grupp. nånting jag aldrig tänkt på men som egentligen varit så självklart. hon berättade lite om sina egna erfarenheter å det är hemskt hur vissa saker fungerar ibland. att vuxna människor faktiskt kan mobba å skita i varann, det är ju sjukt. men men, man förvånas varje dag av allt som händer i samhället så egentligen är det väl inte så konstigt... men det finns inte i min värld bara.

efter föreläsningen gick jag å madde å hämta lunch från det "nya baguette-sallad stället" vid skolan, tog med oss käket å gick å satte oss i skolans minimatsal. maten var väl sådär alltså... hade smakat bättre med en baguette med kycklingröra från café trekanten ;) den är standard. me like.

var in på åhlens medans jag väntade på att bussen skulle gå. hittade en kappa... ååååååh, jag vill ha!!! en svart. skitsnygg höst/vinterkappa. men just nu har jag inte råd, får pengar nästa vecka så förhoppningsvis finns den kvar då. med min otur så finns den ju såklart inte men hoppas, hoppas, hoppas. sen hittade jag en större handväska/bag som jag tänkte att jag köper för å ha skolböckerna i, axelbagen som jag har nu blir så jävla tung å min axel är helt förstörd, gör ont å lyfta en liter mjölk ibland... anyway, hittade en väska som såg helt vanlig ut å var helt okej stor, det bästa var att den kostade 40kr :P hehe. kul å fynda. hittade lite annat smått å gott också men hann inte prova å sådär så får kolla det kanske på fredag, är ledig imorn så orkar inte åka in till stan bara för dens skull. slutar 12 på fredag så kanske man drar på stan en sväng då. skulle behöva handla också :P heeeeh, det är väldigt tomt i mitt kylskåp å det har det vart i nån vecka nu. men jag har inte ens varit hungrig heller egentligen, så kört på lite yoghurt å flingor typ :P jag är inte ens fattig men ändå lever jag redan som en student. haha! nää men det handlar om att jag inte orkar dra å köpa mat för det blir krångligt å ha med det på bussen å jag orkar inte bära :P haha. flingor blir bra!

näe nu ska jag se färdigt top model å sen ska jag skriva klart anteckningarna på kapitlet som jag håller på me nu :)

saknar er där hemma.

Peace.

Kommentarer
Postat av: camilla

ja det e ju det, allt sant som ha vart sa sjalvklart att bara kunna gora, och sa gar det inte langre... fast som sagt, det blir lattare, fast sakna gor man ju hela tiden!!

for just "hem" fran jobbet, sa javla ont i halsen och sa ska ja jobba pa baren axa ikvall sa tar nan timme ledigt har u :D

2008-09-18 @ 17:57:33
URL: http://guaparubio.blogg.se/



Postat av: Irina

Ja det kan ju bli lite knepigt o tajma in med alla tentor o allt annat vad-det-nu-är-ni-gör-på-universitet :) Nå tur tjejerna kommer ner iaf, jag lovar, det tar bort hemlängtan iaf lite o ha sina godingar hos sej ett tag o bara kunna relaxa o flumma o ha skitkul o prata o bara vara sig själv för ett tag :-)

2008-09-19 @ 15:21:42
URL: http://carwho.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0