lördagkväll

å väldigt spännande lördagkväll that is! har möblerat om i vardagsrummet å köket. haha :P läste lite tidigare men blev nyfiken på hur det skulle se ut om jag bytte plats på soffan och tvn. fan vad tungt det var å flytta tv-bänken själv när tvn var där på, den väger ju ton :( å så är den så stor att jag inte får armarna runt den å kan lyfta. inte för att jag hade orkat lyfta den heller... så det blev å släpa hela bänken med tvn på. höll väl på en halvtimme kanske :P helt slut å svettig. men men, till slut så gick det! envis som man är... sen tog jag in köksbordet i "vardagrummet" (öppen planlösning, typ) å så tog jag min svarta ikea-bokhylla å satte den där vart jag hade köksbordet. äh va fan, ni förstår säkert inte, får ta bilder sen nångång när allt är på plats. skulle behöva den där jävla betongborren å få upp lite hyllor å sånt meeeeen orkar inte nu. skulle vela tapetsera å måla också. får se när man hittar tid till det.

tenta på torsdag då! hemskheter. å på måndag går vi från 8 till 17, vi ska ha redovisningar å så ska vi opponera på dom andra grupperna, huh huh... tisdag å onsdag ledigt = plugga. torsdag tenta... fredag ledig. å på fredag kommer mina sötnosar hit!!!! lisen å sandren! hihi. det ska bli så mysigt å jag längtar tills vi ses :) vi ska gå på stan å mysa å bara ta det lugnt å skvallra massor! ♥

nej nu ska jag slänga in dammsugaren i städskåpet å läsa lite litteratur... suck....

Peace.

Kommentarer
Postat av: Jonna

jodå det känns många pra va ;D .. hur har du det i övik? :)

2008-10-02 @ 18:47:02
URL: http://johnieboy.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0