nu är jag här

sådär. då var man öviksbo. känns skumt ännu men det blir nog bättre snart, hoppas jag. lägenheten börjar snart vara i ordning, mest sånadär saker som ska upp på väggar som är kvar, å det är betongväggar ÖVERALLT. okej, nu överdrev jag lite men allt som jag märker att jag själv hade kunnat få upp på väggar utan någon annans hjälp går ju inte, eftersom jag ska ha dom på just betongväggar. typiskt. jävla skit.

andra dagen i skolan idag, vi hade föreläsning om forskning å sambandet mellan forskning å socialt arbete. det verkade lätt, man kommer ihåg mycket, men det var ju inte direkt det mest intressanta jag hört. efteråt blev vi indelade i 8 basgrupper, vi var 5 stycken inklusive jag i min grupp. förhoppningsvis så får man lite bättre kontakt med nån så man inte står där ensam å ser helt vilse ut. haha. idag satt vi vid ett bord å snackade, jag å två till, å då var det en lärare som hörde att jag kom ifrån haparanda å blev helt imponerad! haha. hennes son hade gått på svefi i happis å pluggat till... gissa vad... ljudtekniker ;) det gör ju typ alla som går där, tycker jag. imorn åker bussen in till stan vid halv nio å lektionen börjar nio, så det blir skitbra. vi har lektion från 9-12 å kl 14 ska vi sen träffas i våra grupper inne på biblan så man lär sig å hitta något där, kan ju vara en bra idé...

nej nu kanske man ska ta sig en dusch, fick äntligen duschdrapperiet på plats så man slipper blöta ner hela jävla toan :P

miss you guys!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Allt kommer att ordna sig, från att det känns bättre att vara öviksbo till att hitta inne på bibblan ;) Är lite trött ännu så därför kan mitt inlägg verka muppigt haha, har nyss stigit upp :S Borde ha stigit upp tidigare för att börja plugga, meeeeen... det blir som det blir:P



Nu ska jag själv fortsätta med mina fucking studier :D



Ha det bra gumman! KRAM!Kram

2008-09-03 @ 09:19:08



Postat av: Mia

Jag saknar dig :( Har nog inte fattat att du flyttat än..

2008-09-04 @ 20:28:53
URL: http://myyaaa.blogg.se/



Postat av: Camilla

Va bra da kan du laga manna grot och, fast det ha ja kunna huuuur lange som helst ;D

oh va spannande me nytt stalle och massa nya manniskor!!! va kul du kommer ha det:D

2008-09-04 @ 21:37:47
URL: http://guaparubio.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0