hope

ser ut å bli helt okej väder idag så jag sitter å väntar på att solen ska börja skina mot min balkong så jag kan sätta mig där ute å läsa lite mänskliga rättigheter ;) heh. tentan är om en vecka å jag känner mig ruskigt stressad, iofs är det väl en tenta som man inte kan vara så jätteberedd på eftersom vi kommer orientera i lagboken å utgå från den men ändå. fan vad jobbigt detta känns, jag måste klara denna alltså... fan då.

saker å ting känns lika bra som dom har gjort i flera dagar nu. det känns så förbannat bra men nånstans är man ju skeptisk till allting. fan att man inte bara kan ta å njuta av livet för stunden utan å behöva tänka på när allt tar slut igen å man faller ner i dom gamla banorna igen. det är jobbigt. men jag hoppas verkligen, verkligen att det här är bra. jag behöver det här nu.

näe nu ska jag duscha å sen äta lite lunch å sen blire plugg i några timmar innan jag ska träffa tjejorna.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

I like it!!!!!!!!!!!!!!!

Very much :)

Love u sis

2009-04-22 @ 21:57:37



Postat av: nathalie

Så härligt med balkong och gott humör, jag är avis för jag har bara en töntig franskbalkong :( Inget att ha ! Lycka till på tentan !

2009-04-23 @ 19:12:36
URL: http://mascaran.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0