sick and tired

hello.

inte mycket som händer hos fröken trast å kåthunden idag faktiskt. är inte länge sen jag kom hem efter att ha vart i skolan, ätit å sen vart på långprommis me vovven, å känns lite trist att man typ måste gå å lägga sig snart :P grey's kommer ju ikväll å det får jag absolut inte missa. annars har jag inget annat planerat, läsa lite inför seminariet imorn kanske, är så less på dessa jävla seminarier så jag efter den här kursen kommer spy galla över dom! BLÄ.

var en bra dag idag ändå, gårkvällen var jobbig pga olika anledningar men känns bättre nu, är fruktansvärt trött bara. hade behövt springa in på H&M här nån dag å köpa lite badbubblor så jag kan bada badkar :P går ju inte utan bubblor jöh.

näe nu äta lite yoggi å glo tv.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0