borta bra men hemma bäst

oooh, känns som att det har vart en väldigt intensiv vecka på rhodos fastän man inte har gjort så mycket annat än solat och badat. vilket jävla kanonväder vi hade alltså, 30-35 grader varje dag, och när solen sken på ordentligt så blev det ju ännu varmare. jag svek varken solstolen eller poolen utan befann mig där varje dag efter frukosten ;) sköna dagar, god mat, mysiga kvällar och tidiga mornar. det var sjukt härligt :)

men... även om det var en kanonsemester så känns det alltid skönt att vara hemma. fan vad jag har längtat. jag har längtat efter honom. jag trodde inte jag kunde sluta krama om honom igår. äntligen.

nu ska jag iväg till chefen och kolla hur schemat ser ut. måste ju planera in flytten här nån helg och jag hoppas väl litegrann på att det blir nu i helg... men, vi får se.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Elin :)

Hoppas ni haft en underbar semester. Men verkar ju som de vad jag läser i bloggen :) kram

2009-09-02 @ 10:03:41
URL: http://tequilaaa.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0