tacksamhet

den här dagen har väl inte varit så jävla bra kanske. jag vet inte varför, men hände en grej i natt som gjorde att jag inte kunde sova alls. låg vaken i flera timmar å huvudet bara snurrade å snurrade samtidigt som det sa "men sluta tänk för i helvete, sov nu!" anyway... på morgonen när klockan ringde kändes det som att jag sovit i 5 minuter, max. jag var helt död när jag vaknade, jag trodde jag drömde. nåväl... det är många småsaker som irriterat mig idag å det har bara varit en sån dag som man undrar varför fan man steg upp på morgonen överhuvudtaget... när jag har sånahär dagar försöker jag alltid komma på några saker jag är tacksam över.

jag är tacksam över att jag kunde vakna upp i morse.
jag är tacksam över att jag är frisk.
jag är tacksam över att jag har min familj.
jag är tacksam över alla mina underbara vänner.
jag är tacksam över att ha ett jobb.
jag är tacksam över att jag är älskad.
jag är tacksam över att jag är jag.
jag är tacksam över att jag får äta mig mätt varje dag.

det känns alltid lite bättre i allafall.

Peace.


Kommentarer
Postat av: Anna

Men hallo Hema

Oj brukar du vara in på min blogg? Kul :) Jofan, vi var där en sväng faktiskt. Men jag drack en öl där så den räknar jag inte :) Kul var det ialf, gillar Johnny and the rocchos, skit bra e dom. Vi for ju efter de slutade spela.

2009-08-04 @ 23:43:40
URL: http://wiccan.blogg.se/



Postat av: Johanna

Perfekt motto den där Tacksamhet...

DEt är så man egentligen ska tänka VARJE dag! :S

2009-08-05 @ 01:00:22




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0