utmattad

aah, jag är så trött. utmattad på så många olika sätt känns det som. å jag orkar inte tänka, fan. jag vill bara lämna det för en stund.

nu sitter jag hos syrran å vi ska snart äta lite middag. efter det... blir det väl å åka mot stan å fixa hår å greja på innan det sen blir partaj ikväll :) har ingen aning om vad jag ska ha på mig heller meeeeen det ordnar sig säkert... eller...

igår har jag då åkt harley davidson för allra första gången i mitt liv å jag måste bara säga att jag är förälskad!! fan, vänta bara tills det blir nåt av mig då jävlar ska jag köpa en MC. sweeeeeeeeeet...

yepp, då är man ledig imorn då å sen jobbar jag 5 dagar å ledig en... sen blire sju dagars slit... å ledig en... hooooh. slitet värre. men snart GREKLAND!!!!!!!!! JAAAAA!!!!

jag orkar fan inge mer. nu ska jag mysa med syrrans barn å bara... vara.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0