think twice

ah, vilken dag... jag var så less på morgonen när väckarklockan ringde så jag ville bara... begrava mig under täcket å ligga kvar hela dagen. steg upp till slut efter å ha znoosa i en evighet, hoppa i duschen, slängde i mig lite frukost, fixa å dona på innan jag sen tog bussen till stan. promenerade från busstation till micke som inte är så långt, men fan vad skönt det är å få rensa skallen på lite onödig skit ibland me hårdrock skrikandes ur mp3-spelaren. love it. vi plugga på litegrann å surra massa skit som vanligt innan det kl. 16 var dags för den hemska tentan... en timme satt jag med den, sen gav jag upp. funkade inte alls. var nästan så jag ville köra huvet genom fönstret men fick lov å låta bli... anyway, satte mig i datasalen me micke å madde ett tag innan det var dags för finnjäveln å åka hemåt. köttfärsgratäng blev det till dinner å sen efter det har jag bara suttit å glott. är så slut å huvudet så jag inte vet vad fan jag ska ta mig till...

imorn å fredag blir det å skriva individuella uppgiften å sen är det helg!!! på måndag fyller jag år :/ å då börjar också nya kursen som är nåt som jag inte orkar tänka ut nu, nya basgrupper också. å på tisdag är jag ledig. sen vet jag inte resten å bryr mig inte heller.

till helgen blire inflyttningsfest hos sandra, eller fest för dom andra men inte mig :P har varken lust eller råd nu. nästa vecka på fredag så ska vi fira min födelsedag, men jag vet inte vad dom där busbarnen har planerat :P haha. ska bli kul å se vad det blir!

jävla tentajävel alltså... *irriterad* känns som ytterligare en orsak å packa sakerna å åka hem. vill så gärna hem men vill ju stanna här också. skulle behöva ventilera mina tankar å bolla idéer också men vem fan orkar ta tag i det...

"be careful what you do because the lie becomes the truth..."

Peace.

Kommentarer
Postat av: Alexandra N

mm, jag hade tenta igår. gick skit :( hej omtenta typ :(

2009-01-16 @ 08:21:18
URL: http://tiominuter.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0