en sommardag

hahaaaaa, det bara pirrar i min mage å jag är så jävla lycklig! :D det är helt sjukt hur bra allt känns. jag vill aldrig att det här ska ta slut å ska göra ALLT för å stanna här. hoh... fyfan vad livet är underbart :D

nu sitter jag här hos syrran å skumar bara. har haft med barnen till stan å vi har promma runt lite överallt, raggade upp sandra å vart å fikat å lekt ett tag i lekparken å sådär. gick tillbaks till morsan å hämtade bilen så sandra fick storhandla på ica :) snart blire middag å sen vet jag inte alls vad jag ska göra. vänta till sandren ringer så vi kan fara ut å promenera, tänkte prova stavar idag så får väl se ;)

jag är ledig två dagar i sträck!!! kan ni fatta?! helt otroligt. sen jobbar jag resten av veckan å så ska jag sitta barnvakt i helg men det blir nog bra ändå.

jag längtar...

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0