just crap

fan, jag borde sova. men jag kan inte. näe, jag kan inte. känner mig så förvirrad ibland. jag vet inte alls längre vad jag vill. visst, jag är bestämd men fan, ibland så vet jag bara inte. visst, jag förstår att saker å ting kan vara krångliga ibland... men varför ska jag alltid, ALLTID stöta bort alla viktiga känslor för? vad fan är det jag är rädd över? varför kan jag bara inte, för en gångs skull, ta reda på vad i helvete jag egentligen vill? det finns många "alternativ" å prova på men jag vet inte vilket som passar bäst... jag vet inte var jag ska börja. hur fan ska jag sålla liksom? å det är inte min mening å såra nån. jag vill inte såra nån. ska allt bli fel kan jag lika gärna åka tillbaks hem å slänga ut dom sexiga brandmännen från min underbara lägenhet... AAAH!!!

dagarna går å jag funderar på om jag ska ta steget eller om jag bara ska skita i det. varför ska jag engagera mig egentligen när allt bara skiter sig ändå? det skiter sig alltid. jag vet, jag vet exakt hur det blir. jag försökte intala mig själv att det skulle bli så bra förra gången... å vad fan hände? jag hade så jävla rätt å jag visste hela jävla tiden att det var för bra för å vara verkligt alltså.

ja jag vet, jag borde sova...

Peace.

Kommentarer
Postat av: S

Åh vännen, du skrev "Så kan jag lika gärna åka hem igen" Det värmer att du ser Övik som ditt hem :) Du är alltid välkommen tillbaka, vill ha dig tillbaka... hoppas vi kan ses snart ;) Många kramar

2009-07-03 @ 21:27:57



Postat av: Ninnu

No mutta mikäs nyt mieltä painaa?? Du måste ju prata med mig så jag kan lyssna o försöka hjälpa dig sära syster :) Såå imorron vi träffas o du tala med mig....puss o kram

2009-07-05 @ 20:32:07



Postat av: Madde

Vet att det är jobbigt många gånger och att man vrider och vänder på allt tills man nästan blir tokig, men jag hoppas det ordnar sig till det bästa för dig! Hoppas du har det någorlunda i Happis, och att det går bra på jobbet.

2009-07-07 @ 12:10:52




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0