tomt

det är helt sjukt hur trött jag är. kanske inte var någon höjdare att ha två dagar ledigt på en gång, känner att jag blir som så seg när jag kommer till jobbet å det tar ett tag innan jag kommer igång. sofia frågade mig i morse om jag var sur, å när jag kände efter så kände jag mig lite småirriterad faktiskt. varför? har ingen aning. antar att det är mycket som rör sig uppe i mitt huvud just nu å jag har ingen aning om hur jag ska sortera alla tankar. men... jag försöker att vara positiv till det här. jag gillar inte stora förändringar å jag vill helst inte märkas av för att människor inte ska tro att jag är misslyckad... men fram tills nu har jag lyckats skita i vad alla andra tycker å bara kört mitt eget race, så det kanske blir bra ändå till slut.

näe, nu ska jag gå å se till så att barnen har det bra å att dom sover gott, sen ska jag duscha å sen sova :)

Peace.

Kommentarer
Postat av: Therese

Tjeeenare!! Kul o höra att du verkar ha det bra! :)

Blir bara lite orolig att du har det för bra så att du inte kommer tillbaka hit ner till oss igen... Vore väldans tråkigt...

Men hur som helst, det viktigaste är ju att du är lycklig! :) KRAM PÅ DIG!

2009-07-22 @ 23:38:11
URL: http://tessans-tankar.blogspot.com



Postat av: Anonym

Jag vet inte jag får sitta ensam nu igen hon har stuckit o lämnat mig helt med massa oklara saker jag fattar inte nått alls.. Hon sårar mig men hon verkar tycka de är helt okej spelar inte nån roll vad jag ens säger åt henne... =(( känner mig så lessen att bli behandlad såhär av henne.. /KMN

2009-07-27 @ 02:07:39



Postat av: KMN

Nja jag är ensam o har inte kunnat ha nå direkt kontakt =/

2009-07-29 @ 08:51:21



Postat av: KMN

Mjo då men de är bara o komma in jag är typ hemma hela tiden o vaken för de mesta oxå.. Inte kunnat sova så mkt är så fundersam hur man ska ens göra..

2009-07-30 @ 00:46:47




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0