bye bye weekend

ah, söndag idag. vart i helvete tar tiden vägen?!! jag fattar inte. är iaf mindre än två veckor kvar tills jonas kommer å hämtar hunden å inte för å låta elak men TACK GUD FÖR DET!!! den har löpt nu ett tag å nu är den kåt som en livstidsfånge. den sätter på allt å alla. man sitter å glor på tv å hör flämtande från sovrummet, ja då är hon där å knullar mina kuddar. den har till å med försökt våldta mina armar å ben på natten. helt galet.

det går inte att med ord beskriva hur mycket bättre den här nya lägenheten känns till skillnad från den gamla. är en otrolig känsla å vara här. att det kan vara sån skillnad på lägenhet å lägenhet, det trodde jag inte. men jag trivs, redan efter två dagar så trivs jag. å det går inte att med ord beskriva hur jävla jobbig flytten var... jag åkte in till stan på morgonen för att hämta hyrbilen från statoil, som visade sig vara en minilastbils liknande bil. bara det kan ni ju tänka er hur fan det gick ;) åkte å hämtade upp sandra å sen var det bara till å börja bära. hon å jag bar ALLTING! vi fyllde den lilla lastbilen med allt skit jag äger, det var helt otroligt. var fan är alla starka män när man väl behöver dom??!! anyway, vi tömde lyan å åkte iväg upp till sörliden där jag dumpade av sandra å hunden för å plocka upp micke nere på stan. kom upp till sörliden igen å då var det bara å börja tömma lastbilen... det gick ju däremot lite fortare än å fylla den, men vilket bängel det var med allt!!! bara soffan fick vi ju lyfta över räcket å jag fick skruva av benen på den å när vi väl var inne med den så fick sandra lyfta den mot garderoberna i hallen för att vi skulle få in den i vardagsrummet! flyttar jag nångång härifrån så slänger jag ner både soffan å helvetes TV:n från balkongen å köper nya.

ja, den här helgen har vart både rolig, underbar å jobbig. måndag imorn, känns ganska skönt faktiskt. ska åka å besikta gamla lägenheten å lämna nycklarna å sen behöver jag aldrig mer åka dit ;D wee.

näe ska kolla om jag hittar papprena till seminariet imorn, borde läsa igenom dom... men men, å hitta dom är lättare sagt än gjort.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hema, du skriver så roligt och inlevelsefullt ;) haha :D

2009-03-30 @ 14:53:26



Postat av: Anonym

Hundars Humpande betyder inte sexuellt så som vi människor ser det. Inte ens humpandet på dina armar och ben betyder det.

2009-04-01 @ 13:51:41



Postat av: Anonym

Humpande? haha. allright then ;)

2009-04-01 @ 19:45:21
URL: http://myah.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0