fy satan...

just nu känns det mest som att jag blivit skjuten i huvet. inte för att jag vet hur det känns men jag kan tänka mig att man känner sig lika jävla borta som jag gör just nu... heeeeelt jävla slut. å det värsta är inte över än, imorn ska det flyttas ;) tur man fick köra bort lite kartonger å shit idag. tack alla sötbollar för att ni ställer upp :) *kärlek*

min vecka har endast bestått av skola, biblan, packning, sova, skola. eeh ja, det är fan det enda jag har gjort. det känns som att man spenderat mer tid i skolan än hemma så det känns så otroligt skönt med helg! men som vanligt när man äntligen får sova länge så bestämmer väl hunden sig för å vakna tidigt som fan, det skulle vara så jäkla typiskt. egentligen är det skönt att vara själv nu när jag äntligen har blivit van å vara själv. till en början var det skitjobbigt å man trodde världen skulle gå under men nu... nja det är rätt skönt ändå ;D man får komma å gå hur fan man vill å kan tänka endast på sig själv. ja, har vovven två veckor till å sen åker hon hem. tråkigt men förbannat skönt på samma gång :)

jag känner mig som en mörbultad kanelbulle. törstig som en kamel är jag också.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0