jag vet inte

idag när jag stod å diska så kom jag på att jag pratar med mig själv jättemycket :P haha, skrattade som fan när jag väl kom på det. undra vad det beror på... om man är ensam eller om man bara har mycket å säga? :P får ta å skaffa mig pojkvän å bli sambo, så hans öron kommer blööööööda på kvällen när vi går å lägger oss för att jag haft så mycket å säga. bra idé :P

snart äre dags för den rätte för rosing, desperate housewives å säkert en massa annat skit som man måste kolla på... imorn ska jag å sötbullen madde göra lite skolsaker som vi har kvar å göra så man slipper dom sen, då är dom ur världen. jo, å jag klarade omtentan!!! :D så det kändes hur bra som helst. idag började vi med juridiken å shithell vad confused jag var efteråt, fick till å med huvudvärk för jag verkligen försökt förstå å tänkt så mycket :P haha, illa. detta kommer nog gå åt helvete men what to do... jag å micke hade skoj iaf, det är ju huvudsaken.

jag är förvirrad på många plan, är skitjobbigt... blä. jag vill bara jobba å tjäna pengar NU, inte vänta tre jävla år. men, ska bli skönt å få flytta snart i allafall. tre veckor till påsk, sen åker jag förhoppningsvis hem under några dagar å när jag kommer tillbaks så är det mindre än två månader kvar till "sommarlovet". heeelt insane. då har vi läst första året av våran utbildning... känns så otroligt på nåt sätt.

näe, nu glo på tv.



mosters gullpojke! ♥

Peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gums! du glömmer väl inte brothers and sisters kl 22.35 ;) ska försöka hålla mig vaken till den :)

2009-03-17 @ 22:11:42




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0