TRÖTT

haha weeeee, fan vad trött jag är. min dygnsrytm är helt fucked up igen, jag sover 5-6 timmar varje natt å så är jag igång hela dagarna å sen är jag uppe länge på natten igen å vaknar "tidigt" på morronen osv... men tror jag behöver lite rutin i vardagen igen, här i happis ska man hinna träffa alla å umgås å hitta på saker å diskutera osv, men sen när man väl kommer "hem" (vet inte vad fan jag ska kalla det längre, hem, övik, vad är happis om inte hem? whatever...) igen så får man ju in rutinerna igen... då sover man hela dagarna istället å är trött jämt ;) men är nog mycket psykiskt också... men, ska inte börja analysera detta för det kommer sluta med att jag tror att jag kommer bli flint å att jag har diabetes.

å snart flyttar jag!!! till min ljusa, fina å stora lägenhet med badkar. vi ska ha det så skoj, badankorna å jag. undra om det längre finns å få tag i sånadär honungsbubblor som jag köpte då jag å jonas bodde ihop? hmm, dom var nice, å kroppen var len som fan efteråt. köpte dom i en affär här som gått i konka men... jaja, vem fan bryr sig.

näe jag fattar inte vad fan jag sitter här å skumar. på torsdag åker jag ner i af, ska åka bil eller rättare sagt KÖRA bil, fan vad skönt. är så länge sen man körde en längre sträcka nu, jag borde fan byta linje å bli lastbilschaufför istället. tänk å köra en satans lång å tung lastbil som är ruskigt snygg å bara få köra å bara vara å älska det man gör? KÄNSLA! men, vi får se. vem vet ;)

nej, nu går jag å lägger mig... eller lägger mig å ser på csi i af.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0