jävla lista

HAR DU:
En bästa vän: flera
Haft ett seriöst förhållande: jo
Dejtat en av dina bästa kompisar: ja...
Blivit kär vid första ögonkastet: nej :)
Fått ditt hjärta krossat: jajjemän
Haft ett one night stand: yepp
Skrikit åt en lärare: ja det har väl hänt...
Kysst någon och sedan ångrat dig: det har väl också hänt :P
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: ja det har jag säkert gjort
Några smycken som kostat över 1000 kr: eh nej :P eller undra hur mycket pappas förlovningsring i guld är värd? aja, ingen aning.

DAGENS:
Klädsel
: just nu, en stor adidas t-shirt å strumpor å underkläder.
Smink: det vanliga.
Frisyr: det vanliga där också ;)
Låt: nelly furtado - maneater
Vill ha: en bil. en snygg kropp. å... pengar.
Sjuka: nackvärk som satan
Drog: cigg
Saknad: nån.
Köp: bussbiljett
Godis: inget alls.
Attityd: trött i mössan ;)
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse : suck...

FÖRSTA:
Bästa kompis: en kompis :P
Bil: min rally-audi
Stora kärlek: jonas
Husdjur: ja inte fan minns jag.
Semester: minns inte det heller
Jobb: eh, ja jag sommarjobbade på ett dagis :P
Köpta skiva: ingen aning.
Piercing: naveln.
Konsert: men jag orkar inte tänka.
Fylla: med elina, vi drack hembränt å jag låg pratade med snöskulpturerna på torget. tror vi var 13.

SISTA:
Personen som smsade dig:
  robert
Personen som du kramade: håkan
Peronen som ringde dig: mami ;D
Personen som du ringde: nina
Gången du sa 'jag älskar dig' till någon: oj, var nog ett tag sen...
Alkoholdrycken: vin i lördags...
Bilfärd: med sandra när hon hämtade mig i lördags.
Filmen du såg: beck filmen på tv igår.
Gången du fällde en tår: var nog idag.
Måltiden: pyttipanna :P

ja jag vet, jag är skitkul. men orkar inte vara seriös ikväll ;)

SNART FLYTT!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0