äntligen

ah, då är denna helg också slut... fan så tiden går :) cruisingen igår var så jävla skoj, trots böter å allt möjligt annat tjafs som det oftast brukar vara. fyfan vad roligt jag hade! rösten försvann nästan helt å hållet, å folk tyckte jag lät rolig när jag pratade. jag skulle inte fått överanstränga halsen egentligen men vem fan kan hålla käften me lite alkohol i blodet? ;) jag försökte så gott jag kunde men tyckte det var tråkigt å sitta tyst.

det känns så bra nu. äntligen har jag hittat någon som tycker om mig på riktigt. for real liksom. jag älskar livet just nu å tänker inte låta nånting förstöra den här känslan :) jag saknar honom så det gör ont i mig, men nånstans hoppas jag verkligen att det är värt det till slut. ♥

näe nu håller mamma på å gapa om att jag ska åka å hämta nå käk, är skitkul när man fortfarande har kvar lockar i håret från igår å det ser ut som att det stekts i lite smör. inge smink, myskläder... yeah. this is me.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är så glad för din skull, du förtjänar det verkligen! :) miss U...

2009-06-02 @ 00:28:27
URL: http://virgoart.blogg.se/



Postat av: Elin :)

Håller med Sandras kommentar :) Verkligen glad för din skull o du förtjänar de bästa, gumman!

2009-06-03 @ 16:19:51
URL: http://tequilaaa.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0