babbel

fyfan vilket underbart väder vi har här i övik idag :) har suttit ute på balkongen å försökt glassa på i solen lite men det blåser inget på balkongen så man känner att går man inte in en sväng så tuppar man nog fan av snart...

har kommit igång "rätt bra" men individuella uppgiften också så det känns okej. jag är mest effektiv på kvällen å natten så å plugga under dagen känns segt som fan... nåja, får försöka ikväll igen. ikväll hade jag också tänkt å hämta ner några flyttlådor från förrådet å fylla dom me lite böcker å filmer å sånt som man inte vill ha framme när dom nya hyresgästerna kommer :) imorn ska jag köpa en stor resväska också så jag verkligen får med mig allt (läs: kläder+skor)upp till haparanda, har en megastor sportbag men åker jag hem bara under fyra dagar så brukar den vara ganska välfylld ;) så får inhandla en till väska, bara för säkerhetsskull. sen slipper jag ju köpa en när vi åker till grekland i augusti! WEEEE!

imorn blire skolan å träffa gruppen en sväng, sen fika å gå på stan å inhandla nåt roligt ;) barnens presenter får jag köpa på fredag när jag kommit hem, då får dom själva välja vad dom vill ha. moster kan ju inte komma hem utan presenter ;) hihi.

 ♥

4 dagar kvar!

Peace.

Kommentarer
Postat av: nina

jasså...barnen blir väl inte bortskämda...eller mer bortskämda än vad dem redan är :)

2009-05-27 @ 15:13:32




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0