no I'm not

jag gjorde ett test på facebook där man kunde få reda på vilket element man var, alltså jord, eld, luft eller vatten. min vän johan hade gjort det här testet å han blev luft, air. jag blev samma. förklaringen var följande:
"Air is the element of freedom. The people of air detach themselves to find happiness and freedom. Air is usually related to being adaptable, inquisitive, positive, energetic, restless, and clever."

jag hade då valt att kommentera det här eftersom jag bara tyckte det var lite småkul att vi blev samma sak. jag skrev en kommentar men sen hade även en annan vän, jonas, sett detta å han var väl lite sugen på å kommentera det här han också.

jag: vi blev samma ;D
jonas: men din stämmer inte "and clever." tror du fuska.

är så kul att mina vänner finner mig smart å klipsk ;)

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0