secret garden

hoh, vet inte varför men jag har mått sådär konstigt hela veckan. ont i huvet, ont i nacken å drömmer konstiga drömmar. förra natten drömde jag nånting jättejättehemskt å jag grät i drömmen så jag knappt fick luft. en av dom jag älskar mest drunka. jag såg hur personen sjönk ner i botten å jag simmade å simmade men jag kom aldrig så långt. sen när jag väl kom fram å simmade upp igen så var det för sent, jag försökte göra hjärt å lungräddning men det hjälpte inte. sen vaknade jag av att jag grät på riktigt å knappt fick nå luft, det var så hemskt. jag fattar inte var dom här drömmarna kommer ifrån. sen samma morgon såg jag en kråka när jag gick till skolan å jag trodde det var kråkor man skulle se när nån dog, så jag hade panik hela dagen fram tills sandra å madde lugnt förklarade att det är en svart korp man ska se ;) haha. nåväl...

snart är det dags för mig å åka hem. jag längtar så förbannat nu :) sen är det några snubbar som ska hyra min lägenhet i andra hand på sommaren så helt plötsligt blev jag 4200kr "rikare" varje månad. å det underlättar som fan den här månaden eftersom CSN snålar å bara ger oss lite, lite pengar ;) alltså ska jag å min sötsandra gå å shoppa lite i torneå sen när jag kommer hem, det kan jag faktiskt unna mig själv efter detta hårda år ;)

Peace.

Kommentarer
Postat av: Nina

Att du har konstiga drömmar....no hö. Skönt att du snart kommer hem, får lite sällskap på kvällarna :) o på dagarna oxå...Ja du får verkligen unna dig själv nåt nytt o känna att du lever. Because u worth it!! Skrev jag nu rätt eller? Så jag slipper höra om det se, hihi. Nå hur som haver, sköt om dig o fundera inte så mycket. Love u sis, kramisar

2009-05-15 @ 21:24:50




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0