snacka om ställd...

shit, det är redan onsdag imorn! fan vad snabbt tiden går. lite över en vecka kvar tills jag åker hem ju! helt sick. men vi bestämde med gruppen att jag får åka ner en sväng veckan efter, då i början på juni, för att vi ska kunna sammanställa hela arbetet som vi håller på med. men det blir nog bra.

igår blev jag för första gången nånsin på riktigt utbjuden på dejt. jag har vart med om att det har vart typ "ska vi se en film ihop?" eller "ska vi dra en pizza på stan?" men det har aldrig känts lika seriöst som det här. det var typ "får jag ta med dig ut på middag nångång?" å jag blev så ställd så jag bara mumlade, haha. fattar inte vad jag är så nervös över, middag blir det iaf å det blir nog trevligt förhoppningsvis :P

juridiktentan är avklarad i allafall å det går inte å beskriva hur skönt det känns. helt otroligt! nu ska jag bara fixa lite inför individuella fördjupningsuppgiften å sen äre klart! oh fifan, snart är första året över. insane :)

Peace.


Kommentarer
Postat av: nina

Vad duktig du e gumman....Snart så ses vi, kämpa på..puss o kram systeri

2009-05-21 @ 21:29:24




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0