äh, jag vet fan inte

jag längtar hem så förbannat mycket nu. det är helt sjukt så jag längtar. få träffa familjen, gosa me syrrans ungar, pussa på alla mina sötnötar å bara få njuta av å vara sig själv å göra massa roliga saker. dom senaste dagarna har jag bara lyssnat på massa rockabilly som danne skicka åt mig förra veckan. längtar. snart, snart, snart ♥

såklart känns det ju lite sorgligt å vara borta hela sommaren... kommer längta å sakna otroligt mycket. å jag vet, det kommer bli jobbigt. men nånstans kanske det är värt det. har lite ångest för att åka hem, mest för allt det här nya som hänt. jag vill inte redan gå å förstöra allt. nu när jag äntligen bestämt mig för å våga satsa. men... jag hoppas det ordnar sig ändå. jag hoppas verkligen... det känns ju så jävla bra.

I love the way you look at me.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0