blandat

shit, vad dagarna går fort alltså. kändes som att det var valborg igår ju :) imorn är det en vecka sen vi gjorde tentan, vilket betyder att det "endast" är två veckor kvar innan resultaten kommer tillbaks. jag å honeybun klarade hemtentan i allafall, å det känns ju superskönt! :D

det känns så tomt på nå sätt, ni vet som om man vart "nära" nån flera år å sen bara försvinner den människan, å man är osäker på om man kommer träffas mer... det känns jobbigt. man bor i samma stad men who the hell knows om man ses mer. ja, jag vet inte vad jag ska känna. känns så sjukt tomt på nåt sätt... samtidigt som jag vet att jag behöver mer än det som har varit. suck.

men... jag mår bra. den här kvällen har varit så... underbar! jag har ett sånt där fånigt leende på mina läppar hela kvällen som ingen kan sudda bort å det känns helt galet bra :) jag älskar den här känslan å kan knappt vänta tills saker å ting känns ännu bättre, för det vet jag att det snart kommer att göra.

nu blire en dusch å sen blire sängen, har säkert en jäääääätteintressant föreläsning imorn... not. politik är inte min grej helt enkelt ;)

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0