aggro

fan.

har du nångång känt... när du sattit dig i bilen och är på väg till nånstans, att det blev för mycket? att du inte ser var du kör för att tårarna bara vill rinna ner längs kinden men envis som du är så håller du dom tillbaka? att du bara vill parkera bilen nånstan och skrika ut alla dina aggressioner för att det ska kännas lättare? att du går omkring småsur på jobbet och bara vill slå till alla idioter som kommer med idiotiska frågor? en sån dag har jag idag. jag orkar inte nu och jag orkar inte sen, jag vill bara... jag vet inte vad jag vill. stress, stress, stress... så mycket inre stress.

hur ska det blir med allt? vad vill jag göra? hur vill jag att mitt liv ska se ut om ett visst antal år? och om dom frågar... vilka är mina bra och dåliga egenskaper? jag vet att det finns massor av båda två. just nu orkar jag inte tänka klart. korrigering... jag orkar inte tänka över huvud taget. gör vad fan du vill, du har ju alltid rätt ändå. det är DIN magkänsla som är rätt, det är DINA funderingar som är viktigast. FINE, då får det vara så. jag tänker inte yttra mig ett skit för din del nå mer, kom ihåg det. tack för att du ställde upp, yeah right... dölj din entusiasm, please.

idag är jag aggressiv, jag har inte orkat känna efter varför. jag bara är det, låt mig vara det. och inte nog med det så är min lunchrast slut. skitkul, skitkul.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sandra Sssss

:O

2009-10-06 @ 13:29:55



Postat av: Anonym

Yo sis, what has happend??????? Måste ju bara veta, lät inte så vidare det du skrev :/

Ninnu

2009-10-06 @ 15:14:59



Postat av: S

Men vännen då... önskar att jag kunde hjälpa dig i att hitta rätt. Och du... ibland så får man ha sådana där dagar ;) Men kom ner hit och glöm allt för en stund!!! Då ska vi bara ha roligt, slappa och göra det vi vill göra :D Love U, Miss U...

2009-10-06 @ 19:35:10




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0