ledig dag

jag är så trött idag. jag vet inte varför, om det beror på vädret eller om det beror på att jag faktiskt sovit själv i natt för första gången på 100 år känns det som. eller... om det bara var det att jag sov för länge. inte sent, men länge. jag somnade tidigare än jag gjort på länge och vaknade rätt tidigt för första gången, gick och la mig på soffan och lyckades somna om en stund. eller nåt. jag vet inte, allt var så konstigt.

diskade och donade på där hemma på förmiddagen och åkte sen iväg till vildmarks för att hämta intygen som skulle skickas in så att jag får rätt lön på det nya arbetet. åkte sen till firman för att scanna in dom och skicka iväg dom, och efter det hade jag synundersökning. synen hade inte försämrats så himla mycket, han trodde att det var mina linser det var fel på, att dom inte hade allt det här som dom skulle ha... fråga inte mig vad det var, jag glömde bort det så fort han sa vad det var. i allafall, så skulle han beställa in nå linser åt mig som jag skulle få prova under en månad och se hur dom passar. so, we'll see. sen var jag på intro på nautilus, nu jävlar ska jag bli snygg och smal! eller smal lär jag väl aldrig bli, inte snygg heller för den delen... vet inte ens varför jag skrev så :P men komma i form ska jag göra. nu jävlar! :D det gick riktigt bra, och hon är väldigt stöttande och snäll. så jag håller tummarna för att det ska gå bra, den här gången. bye bye fläsk.

nu gapar ungarna här för fullt så får väl gå och se efter vad dom bråkar om nu... hoh hoh. det här är lätt det bästa preventivmedlet, att vara barnvakt alltså! :D

imorn: jobb! WEEHO!

Peace.


Kommentarer
Postat av: Elin <3

Nää har inga pengar på kortet, men ska till stan idag så om du ser dehär snart typ kan du ringa på Johans telefon, har slut batterier...

2009-10-21 @ 14:32:41
URL: http://tequilaaa.blogspot.com



Postat av: Sandra Sssss

All work work! :P

2009-10-22 @ 15:45:54




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0