pirrigt värre

usch, jag har ont i magen. jag är så nervös så jag snart spricker! men men, jag antar att det bara är att försöka vara sig själv, visa att man är positiv och glad. och det känner jag mig idag, glad.

jag vaknade på morgonen och drog ett täcke runt mig och gick mot toan. jag halvsov ända tills jag kollade ut genom fönstret och såg snön. åh, det var en så otroligt varm känsla jag fick! jag vet, jag vet, jag kommer att vara förbannat less på snön om några månader men nu kändes det bara bra. jag ser fram emot vintern, jag vet inte varför men jag har bara en bra känsla i magen. jag är nyfiken på vad som hända skall :)

usch, klockan bara tickar... har jag förberett mig nog mycket? tänk om jag inte förstår vad dom säger? eller... tänk om jag inte kan prata utan bara mumlar? oh my god. nåväl, det går som det går, jag kan inte göra mer än mitt bästa. det ska bli intressant om jag kommer fram till rustabyggnaden med sommardäck ;) kan bli en upplevelse om inte annat.

grattis goding, du klarade det :*

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0